"שון וייסמן לבד בהתקפה": ויאדוליד בדרך לזעזוע?

שון וייסמן | Eric Alonso/Getty Images

הסגולים נכנעו בקרב תחתית נוסף והסתבכו, המאמן סרחיו גונסאלס ביקר את שחקניו: "נראה מי מהם רוצה להישאר פה". הישראלי דווקא זכה למילה טובה מהתקשורת, על אף העובדה שהוא בקושי נוגע בכדור

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ויאדוליד ושון וייסמן הולכים ומסתבכים. המומנטום הטוב שצברו הסגולים-לבנים מתחילת חודש ינואר כבר הסתיים לו ואמש (שישי) רשמה הקבוצה הפסד שני ברציפות בליגה ושוב זה קרה בקרב תחתית, בעקבות 1:0 לאלאבס.

המשמעות היא שוויאדוליד כעת עם יתרון נקודה על אוסאסונה שמתחת לקו האדום, רק שלוש הפרש מאלצ'ה וארבע מהואסקה האחרונה, אבל ויאדוליד היא הראשונה לשחק את המחזור ה-22 ועל כן היא עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום במהרה.

שון וייסמן רשם 79 דקות וכמובן שהוא נותר על שלושה שערים ב"לה ליגה", אבל הישראלי צריך להיות מודאג מכך שמשחק נוסף הוא זוכה לקרדיט בהתקפה והכדורים בקושי מגיעים אליו. גם אתמול הישראלי לא זכה למצב מול השער ובאתר "eldesmarque" העניקו לו את הציון 4 מתוך 10, דווקא יותר טוב מרב חבריו על הדשא – למעשה, היחיד שקיבל יותר היה השוער ג'ורדי מאסיפ שסיים עם הציון 6.

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

"שון בודד בהתקפה, הוא פשוט לבד שם. הכדור בקושי מגיע אליו והוא לא יכול לתרום יותר מדי. הוא הוחלף לקראת הסיום", נכתב על החלוץ. מאמן ויאדוליד, סרחיו גונסאלס, שוב נמצא על המוקד ובספרד לא יופתעו אם בימים הקרובים הצדדים יחליטו להיפרד.

סרחיו גונסאלס האשים את שחקניו לאחר המשחק ואמר בלי היסוס: "נדבר עם השחקנים ונראה מי מהם רוצה להישאר פה. אנחנו נמצאים במקום ויש שחקנים שאולי רוצים שנחליף אותם כדי לא להיות פה. אני משוכנע שאני יכול לשנות את המצב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי