סבע הוחלף, אל נאסר הפסידה בגביע. בהמשך: דסה ברבע הגמר

דיא סבע | הטוויטר הרשמי של אל נאסר

הישראלי שיחק 46 דקות, קבוצתו נכנעה 2:1 במשחק הראשון בחצי הגמר. ויטסה ומגן הנבחרת ינסו לעלות לשלב ארבע האחרונות בגביע ההולנדי, על חשבון אקסלסיור. ג'אן שוב נשאר על הספסל במדי בפאסוס. לקס הצטיין בפטרולול

(גודל טקסט)

מפעלי הכדורגל בעולם מתקיימים גם באמצע השבוע ובהם משתתפים נציגי הכדורגל הישראלי. הראשון שעלה היום (שלישי) על כר הדשא היה דיא סבע, שפתח בהרכב אל נאסר בחצי גמר גביע האמירויות נגד איתיחאד קאלבה. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-46 במצב של 1:2 לזכות היריבה, תוצאה שנשמרה עד הסיום ובעקבותיה סבע וחבריו נקלעו לפיגור לקראת משחק הגומלין. זוהי הפעם הראשונה שבה סבע לא משלים 90 דקות מזה שלושה חודשים. מלך שערי ליגת העל לשעבר סופר כבר חמישה משחקים רצופים שבהם הוא לא מוצא את הרשת.

ליגיונר נוסף שקיווה לקבל דקות הערב אך לאכזבתו שוב לא שותף, הוא דור ג'אן, שפתח על ספסל פאסוס דה פריירה הפורטוגלית במפגש עם פורטימוננסה. ג'אן, שהחלים מפציעה וחזר לסגל לאחרונה, עדיין לא זכה לשחק ב-2021 ונותר על הספסל בשלושת המשחקים שאליהם נרשם מאז חזרתו.

בהולנד, אלי דסה ו-ויטסה ארנהיים יתארחו אצל אקסלסיור רוטרדאם מליגת המשנה החל מ-21:00 במסגרת רבע גמר הגביע ההולנדי ויקוו לעשות צעד משמעותי לעבר זכייה בתואר. דסה וקבוצתו רשמו תוצאות מאכזבות במשחקים האחרונים בליגה ובעקבות כך התרחקו מהמוליכה אייאקס.

אלי דסה | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

ברומניה, ניר לקס השלים 90 דקות הצטיין בשורות פטרולול פלוישטי מליגת המשנה, שחוללה סנסציה והדיחה את יאשי מהליגה הבכירה בשמינית גמר הגביע. לקס אף כמעט מצא את הרשת, אך נעצר במצב של אחד על אחד וחבריו לקבוצה, שעט ראשון על הריבאונד, כבש את השער הראשון לזכות פטרולול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי