סולומון: "מכבי ת"א לא רגילה לשחק במזג אוויר כזה, היא תופתע"

מנור סולומון, יונתן כהן |

באתר הרשמי של שחטאר דונייצק שוחחו עם הקשר לקראת המפגשים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית: "אנחנו נשחק בשבת במינוס 13 מעלות ובישראל כרגע 20 מעלות, אז קל לא יהיה להם פה"

(גודל טקסט)

בזמן שמזג האוויר באוקראינה הרבה מתחת לאפס והכפור מקשה על החיים, מנסים שחטאר דונייצק ומנור סולומון להתכונן כרגיל לחידוש הליגה המקומית וכמובן שגם לחזרת הליגה האירופית, כבר בשבוע הבא.

באוקראינה אמנם מזג אוויר שכזה הוא עניין שבשגרה, אבל מה שבשחטאר לא רגילים אליו הוא מזג מאוויר של 20 מעלות – וזה מה שמצפה להם נכון לכתיבת שורות אלה בשבוע הבא בבלומפילד, במשחק 32 האחרונות נגד מכבי תל אביב.

מנור סולומון, שכבר סיפר לא אחת על כך שמשפחתו אוהדת מכבי תל אביב, התראיין הבוקר (רביעי) לאתר הרשמי של שחטאר וסיפר על ההכנות למכבי ת"א: "אני לא רגיל למזג אוויר כזה, ממש קשה להתאמן. בשבת יש לנו משחק ראשון וצפוי מזג אוויר של מינוס 13 מעלות, אז אני מאמין שיהיה לי יותר קשה מאשר לאוקראינים – אבל זה לא משנה, צריך לשחק בכל מצב ותחת כל מזג אוויר".

מנור סולומון | הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק

כשנשאל סולומון כיצד הוא מתמודד עם הקור, השיב: "אני לובש כל מה שאני יכול כדי להתחמם, כי חוץ מזה אין יותר מדי מה לעשות. אני גם שם משחה מיוחדת על האצבעות לפני האימון וזה עוזר לי".

על המפגשים נגד מכבי ת"א: "אם מזג האוויר באוקראינה לא ישתנה עד שנארח אותם, אני בטוח שהם יהיו מאוד מופתעים מהמצב. מכבי ת"א תיערך למזג האוויר, אבל היא ממש לא רגילה לשחק בתנאים כאלה. בישראל יש עכשיו 20 מעלות, קל לא יהיה להם פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי