פ.ס.וו מתרסקת: "ההגנה לא טובה, שחקני ההתקפה לא מבקיעים"

ערן זהבי וחבריו מעדו מול המדורגת לפני אחרונה לאחר שאקס מכבי חיפה כבש במספרת בדקה ה-90, ושמידט נשמע אובד עצות, הבלם אוליבייה בוסקאלי: "עכשיו זה הזמן לראות אם אנחנו קבוצה רצינית"

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן לא מאמינה שזה קרה לה. ערן זהבי וחבריו פגשו אתמול (שבת) את דן האג מהמקום לפני האחרון בטבלה בהולנד למשחק מאוד קל על הנייר, אבל סיימו רק ב-2:2 – לאחר שספגו עמוק בתוספת הזמן ממספרת של מיכיל קראמר, אקס מכבי חיפה – וכעת אפשרו לאייאקס להגדיל את הפער ביניהן לתשע נקודות.

עבור ערן זהבי היה זה משחק נוסף אותו הוא לא חרצה לזכור, כשהפעם הוא מיעט להגיע להזדמנויות ובפעם היחידה שיכול היה להבקיע, החמיץ. אפילו כשפ.ס.וו קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים במחצית הראשונה במצב של 0:0, הוא לא זכה לבעוט אותו – וראה כיצד גם המגן פיליפ מקס מחטיא מהנקודה הלבנה.

דוניל מאלן כבש פעמיים לזכות פ.ס.וו, שרשמה מעידה שלישית בארבעת המשחקים האחרונים כולל ההפסד לאייאקס בגביע. פ.ס.וו הגיעה ל-35 מצבים לפי הסטטיסטיקה לעומת חמישה ניסיונות בלבד של המארחת, אבל זה הסתיים ב-2:2 והמאמן רוג'ר שמידט, שגם כך סופג ביקורות קשות על תפקודו ויכולת הקבוצה העונה, נשמע מעט אובד עצות: "זה משחק שהיינו מנצחים 99 מאה פעמים, זה שאנחנו לא טובים בהגנה לא אומר שלא היינו צריכים לנצח, גם שחקני ההתקפה היו צריכים להבקיע ופשוט לא עשו את זה".

גם הבלם הצרפתי אוליבייה בוסקאלי התקשה להסביר מה עובר עליו ועל חבריו: "זה היה משחק טוב שלנו אם בוחנים את הכדורגל ששיחקנו, אבל רק התוצאה היא שחשובה והיא מאכזבת מאוד. עכשיו זה הזמן לראות אם אנחנו קבוצה רצינית או לא, אם אנחנו פשוט נטבע או שנזקוף חזה ונילחם בכל מה שיעמוד בדרך".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

על שאיפות האליפות אמר בוסקאלי: "יש עוד המון משחקים לפנינו, אבל כרגע אנחנו לא חושבים על תואר. הכל אפשרי בכדורגל".

ביום חמישי תפגוש פ.ס.וו את אולימפיאקוס במסגרת שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית ושלושה ימים לאחר מכן היא תארח את ויטסה של אלי דסה, משחק שניצחון בו יאפשר לה לפחות להגדיל את הפער במקום השני. הפסד, לעומת זאת, עלול לדרדר אותה למקום השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי