"ריינג'רס חייבת לעצור את ליאור רפאלוב כדי לעבור את אנטוורפן"

ליאור רפאלוב | Peter De Voecht / Photonews via Getty Images

לקראת המפגש בליגה האירופית בחמישי (21:55, ספורט3), שחקן הקבוצה הסקוטית לשעבר הזהיר אותה מפני הקשר הישראלי: "הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שם, הכל עובר דרכו"

קבוצות: ריינג'רס
(גודל טקסט)

אנטוורפן של ליאור רפאלוב תארח את ריינג'רס במסגרת שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית בחמישי הקרוב (21:55, שידור ישיר בספורט3), בתקווה להשיג מקדמה שתקרב אותה אל שמינית הגמר לפני הגומלין בגלאזגו. לקראת המשחק, שחקן הקבוצה הסקוטית לשעבר הזהיר את שחקניו של סטיבן ג'רארד מפני הקשר הישראלי, בראיון ל"דיילי מייל".

"דייויד בייטס אמר לריינג'רס שהיא חייבת לעצור את ליאור רפאלוב אם היא רוצה לגבור על אנטוורפן", נכתב בתקשורת המקומית. בייטס מכיר את רפאלוב ואנטוורפן מקרוב, כיוון שהוא משחק בסרקל ברוז' הבלגית בימים אלו. "הם בכושר טוב מאוד בהגנה ויש להם כמה שחקנים טובים. הבחור שמשחק כמספר '10', רפאלוב, הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שלהם. הכל עובר דרכו באנטוורפן", סיפר הסקוטי בראיון.

אנטוורפן תהיה היריבה השנייה של ריינג'רס בליגה האירופית העונה, לאחר שמוליכת הפרמיירשיפ הסקוטית פגשה את סטנדרד ליאז' של עדן שמיר בשלב הבתים וגברה עליה פעמיים, 0:2 בחוץ ו-2:3 בגלאזגו. רפאלוב, מצדו, רשם שלב מצוין נהדר בו כבש שלושה שערים בשש הופעות, כולל שער ניצחון ב-0:1 על טוטנהאם החזקה.

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב. "הכל עובר דרכו" | BRUNO FAHY / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי