"מי שכונה 'מסי החדש' חתם בסרייה D": בספרד נזכרו באסולין

גיא אסולין
גיא אסולין | Shaun Botterill/Getty Images

ב"מארקה" תיארו את הנפילה של הקשר ממעמד "היהלום" באקדמיה של ברצלונה לליגה הרביעית באיטליה. הישראלי על המעבר: "חלמתי לשחק כאן. מרגיש צורך בסביבה משפחתית, רוצה לחלוק את ניסיוני במועדון עם עבר משמעותי"

(גודל טקסט)

גיא אסולין הגיע בשבת האחרונה לתחנה חדשה בקריירה כשחתם בקרמה מהליגה הרביעית באיטליה, והצטרפותו של הקשר הישראלי לקבוצה מארץ המגף מעוררת עניין לא רק במחוזותינו, אלא גם בספרד לאור העובדה שאסולין החל את הקריירה כהבטחה גדולה כשערך את הופעת הבכורה שלו בברצלונה של פפ גווארדיולה, אשר קידם אותו מאקדמיית הנוער של המועדון. ב"מארקה" התייחסו היום לחתימה של הישראלי באיטליה ותיארו את מגמת ההידרדרות שמאפיינת את הקריירה שלו לכל אורכה.

"מדובר בכדורגלן שב'לה מאסיה' כונה 'מסי החדש'. הוא היה היהלום במחלקת הנוער של ברצלונה מאז שהגיע בגיל 12. בהודעת המועדון מטעם קרמה הגדירו אותו כ'בעל כישורים טכניים גבוהים' וזה אכן כך, כי האיכות שלו משכה את תשומת לבם של הבלאוגרנה, אך בהמשך הקריירה שלו לא התקדמה במסלול המצופה והוא ירד עוד קצת בכל פעם. עכשיו הוא מגיע לליגה הרביעית באיטליה", נכתב בספרד.

אסולין עצמו התייחס גם כן לבחירה שלו בקרמה ואמר: "אני כאן כי תמיד רציתי לשחק באיטליה ועכשיו סוף סוף קיבלתי את ההזדמנות. אני בשלב בחיים ובקריירה שבו אני מרגיש צורך בסביבה משפחתית, מאוזנת, עם ערכים יציבים ויחסי אנוש טובים. קרמה שכנעה אותי כי במקביל להיבט הספורטיבי, יש בה פרויקט חברתי משמעותי".

הישראלי הוסיף: "עברתי המון חוויות בליגות האירופיות ועכשיו אני רוצה לחלוק את הניסיון שלי במועדון עם עבר משמעותי, שמתחרה בליגה חשובה. אני לרשות המאמן ומשתוקק לשחק לצד חבריי החדשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי