גיא מלמד הופך ללהיט בסקוטלנד: "התרומה שלו פנטסטית"

גיא מלמד חוגג | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

החלוץ כבש צמד ב-0:3 על מאת'רוול ונבחר למצטיין המשחק ב-BBC, ומאמן סט. ג'ונסטון שיבח: "אני יכול לבחור רק 11 שחקנים, אבל כל פעם שנשחק עם שני חלוצים הוא יהיה בהרכב"

(גודל טקסט)

גיא מלמד שוב על המפה. לקחו לו כמה חודשים כדי להיכנס לעניינים ובמהלך ינואר הוא הבקיע את שני שעריו הראשונים בליגה הסקוטית, אבל אתמול (שבת) הוא כבר הכפיל את המאזן והגיע לארבעה כיבשים העונה כשהוביל את סט. ג'ונסטון לניצחון 0:3 על מאת'רוול.

מלמד כבש שער ראשון מרהיב בבעיטה מחוץ לרחבה חיבורים בפינה הרחוקה, הכפיל מהנקודה הלבנה כדי לקבוע את תוצאת הסיום ונבחר למצטיין המשחק ב-BBC: "כל פעם שנשחק עם שני חלוצים, גיא הוא אחד השמות הראשונים בהרכב שלנו", החמיא המאמן קאלום דוידסו, "אבל כשנשחק עם חלוץ אחד, יהיה קצת קשה לגיא".

דוידסון אמנם לא יכול להבטיח למלמד מקום קבוע בהרכב, אבל הבהיר כי הוא מאוד מרוצה מהחלוץ שהגיע ללא תמורה לאחר שסיים את דרכו במכבי נתניה: "אני יכול לבחור רק 11 שחקנים לכל משחק, אבל גיא הולך ומשתפר. הוא לומד את הליגה הסקוטית והתרומה שלו בשלושה או ארבעת המשחקים האחרונים היא פשוט פנטסטית".

זו הייתה הופעתו ה-11 של מלמד בליגה הסקוטית ולזכותו ארבעה שערים ושלושה בישולים, בהחלט מספרים מצוינים למי שרק הגיע בתחילת אוקטובר לבריטניה ולמעשה שיחק 486 דקות בלבד – עדיין לא השלים הופעה מלאה באף אחד מהמשחקים, כשגם אתמול הוחלף אחרי 77 דקות.

גיא מלמד חוגג | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי