לפני מכבי ת"א: 20 דק' לסולומון בניצחון שחטאר. 71 דק' לרפאלוב

ביברס נאתכו | Nikola Krstic/MB Media/Getty Images

רגע לפני הגומלין מול הצהובים בחמישי, הקשר עלה כמחליף בדקה ה-70 ב-0:2 על רוך לבוב. 0:0 לאנטוורפן. נאתכו (74 דק') ופרטיזן הביסו 0:3 את רדוניק. ג'אן ושמיר עלו כמחליפים, קליימן שמר על שער נקי, 0:0 לקאניוק

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד לא עוצרים. הקבוצה הסרבית הביסה היום (ראשון) 0:3 את רדוניק ורשמה ניצחון רביעי ברציפות. קפטן נבחרת ישראל פתח בהרכב והשלים 90 דקות. המארחת חיכתה עד לדקה ה-44 כדי לכבוש וירדה שקטה להפסקה אחרי שער של הבלם איגור וויאצ'יץ'. החלוץ אלכסנדר שצ'קיץ' הכפיל בדקה ה-54 וכעבור שלוש דקות המשחק למעשה הוכרע כאשר ראנקו ג'וקיץ' הורחק בצהוב שני. טאקומה אסאנו כבש את השער האחרון. לצערה של פרטיזן, היא עדיין רחוקה שלוש נקודות מהמוליכה הכוכב האדום בלגרד לה שני משחקים פחות.

מנור סולומון ושחטאר דונייצק, שגברו 0:2 על מכבי תל אביב ביום חמישי בליגה האירופית, פגשו את רוך לבוב וניצחו 0:2. כוכב נבחרת ישראל התחיל את המשחק על הספסל ועלה כמחליף בדקה ה-70 על חשבונו של טטה, זאת לפני הגומלין מול הצהובים בחמישי (החל מ-19:40, שידור ישיר בספורט1).

בבלגיה, ליאור רפאלוב שחווה ערב מטלטל בליגה האירופית כשהבקיע וראה את קבוצתו נכנעת 4:3 לריינג'רס, שיחק 71 דקות ב-0:0 של אנטוורפן עם סט. טרוידן. עוד קודם לכן, עדן שמיר עלה כמחליף בדקה ה-76 בהפסד 3:2 של סטנדרד ליאז' לזולטה וארחם.

מנור סולומון
מנור סולומון | DeFodi Images / Contributor

בתאילנד, גידי קאניוק פתח בהרכב והוחלף בתוספת הזמן בתיקו 0:0 של נאקון ראטצ'אסימה מול סוקותאי. קבוצתו מדורגת במקום התשיעי.

ביוון, בוריס קליימן שיחק 90 דקות בניצחון 0:2 של וולוס על אפולון סמירניס. הקבוצה של השוער הישראלי חיברה ניצחון שני ברציפות ונותרה במקום השביעי בטבלה.

בפורטוגל, דור ג'אן עלה כמחליף בדקה ה-76 בניצחון 1:2 של פאסוס פריירה על ויטוריה גימארייש. קבוצתו של החלוץ הישראלי חזרה לנצח אחרי שני משחקים וטיפסה למקום החמישי בליגה – שלוש נקודות בלבד מבנפיקה הרביעית.

ליאור רפאלוב | KRISTOF VAN ACCOM/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי