אנטוורפן הודחה למרות מופע של רפאלוב, דאבור עף בבושת פנים

הקשר שוב כבש ובישל בגלאזגו, אך ריינג'רס עלתה על חשבון הבלגים לשמינית עם ניצחון 2:5. החלוץ בעט 10 פעמים לשער של מולדה, שהשיגה 0:2 סנסציוני במגרש הביתי של הופנהיים

(גודל טקסט)

עוד ערב חמוץ מתוק עבר על הכדורגל הישראלי. מלבד ההפסד המכובד של מכבי תל אביב לשחטאר בקייב, גם מואנס דאבור וליאור רפאלוב סיימו הערב (חמישי) את דרכם בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית עם הפסדים של הופנהיים למולדה ושל אנטוורפן לריינג'רס.

צפו בדאבור מודח

אז במה אפשר להתנחם? רפאלוב שוב נתן משחק לפנתיאון בגלאזגו, וביסס את מעמדו כאחד הישראלים הבכירים שלנו בתולדות הכדורגל האירופי. ריינג'רס שניצחה 3:4 לפני שבוע בבלגיה עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה התשיעית משער של אלפרדו מורלוס, אך רפאלוב לא אמר נואש ואיזן את התוצאה בדקה ה-32 עם שער חוץ יקר לאחר בישול של ג'ורדן לוקאקו.

בדקה ה-57 רפאלוב הוסיף בישול לדידייה למקל זה, אך ריינג'רס הספיקה לכבוש עוד קודם לכן שני שערים, הבקיעה עוד שני פנדלים לקראת הסיום ועלתה לשמינית הודות ל-2:5 ו-5:9 בסיכום שני המשחקים. הקשר השלים 90 דקות.

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Craig Williamson – SNS Group / Contributor
ליאור רפאלוב חוגג מול ריינג'רס
ליאור רפאלוב חוגג מול ריינג'רס | RUSSELL CHEYNE / Contributor

לעומת רפאלוב, דאבור יזכור את המשחק הזה לעוד הרבה זמן ולא מהסיבות הנכונות.  החלוץ הישראלי שכיכב עם צמד מול מולדה, אך עדיין יצא מאוכזב לאחר שהחמיץ פנדל במצב של 1:3 ואפשר לנורבגים לאזן ל-3:3, שמר על מקומו בהרכב, אך כנגד כל הסיכויים מולדה השיגה 0:2 סנסציוני בריין-נקר ארנה לאחר צמד של  אייריק אנדרסן בדקה. דאבור גם כן נשאר במשחק עד סיומו ובעט לא פחות 10 פעמים לכיוון השער של מולדה, מתוכן ארבע למסגרת, אך כאמור לא השיג את הכיבוש המיוחל.

מואנס דאבור | RALPH ORLOWSKI/POOL/AFP via Getty Images
מואנס דאבור | RALPH ORLOWSKI/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי