בהולנד טוענים: "מאלן מתוסכל מכך שזהבי הפך לחלוץ הבכיר של שמידט"

שחקן העבר וים קיפט כתב בטור ל'טלחראף' על שיתוף הפעולה הבעייתי בין השניים בפ.ס.וו: "הם במאבק בלתי פוסק על מי יכבוש יותר, מאלן ראה שהוא כבש צמד ולכן לא מסר. זו התנהגות ילדותית"

(גודל טקסט)

כנראה שגם ארבעת השערים נגד אולימפיאקוס בנוקאאוט הליגה האירופית עדיין לא שכנעו לחלוטין את כלי התקשורת בהולנד כי ערן זהבי הוא השחקן הנכון שיכול להוביל את פ.ס.וו איינדהובן לאליפות ראשונה אחרי שלוש עונות ולהיות האיש שישביח את השחקנים הצעירים סביבו.

הבוקר (שבת) וים קיפט, חלוץ העבר של פ.ס.וו כתב בטור ב'טלחראף' על שיתוף הפעולה הבעייתי בין החלוץ הישראלי לדוניל מאלן: "הם במאבק בלתי פוסק על מי יכבוש יותר. מאלן ראה שזהבי כבש צמד ולכן לא מסר. זו התנהגות ילדותית, ואין מחשבה לטובת הקבוצה. מאלן מבין שעבור שמידט זהבי הוא החלוץ הראשון וזה לא מקובל עליו".

למרות הביקורת יש לציין כי סטטיסטית בליגה ההולנדית מאלן בישל פעמיים לזהבי וזה החזיר גם לו עם שני בישולים משלו והם נחשבים לאחד הצמדים הכי מסוכנים בליגה. עם זאת ייתכן שהכוכב הצעיר מתוסכל מהמפגש הכפול מול היוונים וינסה לתקן את הרושם במשחק העונה מחר נגד אייאקס (ראשון, 15:25, שידור ישיר בספורט1).

ערן זהבי | DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי