שחטאר וסולומון הפסידו לזוריה ולאבו חנא, מלמד זכה בגביע הליגה הסקוטי

מנור סולומון
מנור סולומון | DeFodi Images / Contributor

אחרי הניצחון על מכבי ת"א, אלופת אוקראינה איבדה את הפסגה בשל שער בדקה ה-95. סט. ג'ונסטון ניצחה 0:1 את ליבינגסטון, החלוץ ישב על הספסל ולא שותף. 21 דקות לשמיר מול אנדרלכט, חוגי ממשיך בבצורת. 2 דקות לשהר

(גודל טקסט)

* הדרבי הישראלי באוקראינה הסתיים בדרמה ענקית. שחטאר שניצחה רק ביום חמישי נגד מכבי תל אביב אירחה את זוריה מהמקום השלישי ואיבדה את מקומה בפסגה בעקבות שער דרמטי של דמיטרו איבניסניה והפסד 1:0. מנור סולומון עלה מהספסל בדקה ה-76, ג'ואל אבו חנא מהצד השני השלים 90 דקות.  

* תואר ראשון לגיא מלמד מעבר לים. החלוץ אמנם ישב על הספסל למשך 90 דקות אך סט. ג'ונסטון הסתדרה בלעדיו וניצחה 0:1 את ליבינגסטון בגמר גביע הליגה הסקוטי.

* בקפריסין, יצא לדרך המחזור של הראשון של הפלייאוף התחתון, ובן שהר רשם ניצחון 0:2 עם אפואל ניקוסיה על אתניקוס אחנס. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף רק בדקה ה-88, וזה היה משחק הליגה החמישי ברציפות בו לא פתח בהרכב.

* דור חוגי פתח בהרכב של סט. פולטן מול אוסטריה וינה ושיחק לאורך 63 דקות, אך המשיך בבצורת של תשעה משחקי ליגה ללא שער וקבוצתו הפסידה 2:0.

* עדן שמיר פתח על הספסל של סטנדרד ליאז' במשחק הביתי נגד אנדרלכט ועלה מהספסל בדקה ה-69 במצב של פיגור 1:0 ולא מנע הפסד שני ברציפות לאחר 3:1 נגד הסגולים. ליאז' נמצאת במקום ה-10 בטבלה.

* ביוון, אמיר עגייב פתח בהרכב אטרומיטוס נגד סגנית מוליכת הליגה אריס סלוניקי. הישראלי-אזרי הוחלף בדקה ה-68 וקבוצתו רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון אחרי שהובסה 3:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי