סבע כבש מכ-25 מטר ועלה לגמר גביע הליגה, בישול לנאתכו

חלוץ אל נאסר כיכב נגד קאלבה, כבש שער נהדר אך גם החמיץ בדו קרב הפנדלים. קבוצתו ניצחה 6:7 דרמטי ועלתה בפעם השנייה ברצף לגמר. קפטן הנבחרת בלט ב-0:2 של פרטיזן. דסה עלה לגמר הגביע בהולנד עם ניצחון נגד ונלו

(גודל טקסט)

משחקי הליגיונרים ברחבי העולם נמשכים הערב (שלישי) כאשר במוקד, דיא סבע העפיל לגמר גביע הליגה של איחוד האמירויות. בהולנד, אלי דסה חגג העפלה לגמר הגביע אחרי 0:2 על ונלו. בנוסף, ביברס נאתכו רשם בישול נוסף במדי פרטיזן בלגרד

דיא סבע (אל נאסר)

האם סבע בדרך לתואר ראשון מאז עבר לאיחוד האימרויות? הערב החלוץ הצטיין בגומלין חצי הגמר של גביע הליגה המקומית ועלה לגמר אחרי ניצחון 6:7 דרמטי בפנדלים את איתיחאד קאלבה. במשחק עצמו, הישראלי כבש שער נהדר כאשר הניף את רגלו מ-25 מטרים וקבע 0:2 על סף הירידה להפסקה. המשחק הסתיים ב-1:2, זאת לאחר שבע וחבריו ספגו בדקה ה-82 מכדור עונשין ונאלצו להכריע את ההתמודדות בבעיטות מהנקודה הלבנה.

הדרמה כולה התנקזה כאמור לפנדלים. סבע היה הבועט הרביעי של אל נאסר ולמעשה היה גם השחקן היחיד בכחול שלא הצליח לכבוש את הבעיטה שלו. למזלו של החלוץ הישראלי, פאהד אובייד ודוידה מריאני החמיצו אצל היריבה ואפשרו לאל נאסר להעפיל לגמר שני באיחוד האמירויות, אחרי שהעפילה לגמר גביע הנשיא בשבוע שעבר. אל נאסר הייתה הקבוצה שהניפה את גביע הליגה בעונה שעברה, וכעת תפגוש במשחק הגמר את שבאב אל-אהלי דובאי, שניצחה את אל וואסל בצמד מפגשים.

צפו בשער שכבש סבע

אלי דסה (ויטסה)

כמו סבע, גם דסה חגג היום העפלה לגמר גביע מקומי. המגן השלים הערב 90 דקות במדי ויטסה, אשר ניצחה 0:2 בבית את ונלו במסגרת חצי גמר הגביע ההולנדי. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, קבוצתו של הישראלי מצאה את הרשת בדקה ה-75, זאת לאחר שארמנדו ברויה עלה גבוה ונגח היטב לרשת של ונלו. בדקה ה-84 הגיע הרגע הגדול של אוסאמה טנאנה. אחרי שבישל את השער הראשון במשחק, השחקן הטוב ביותר של ויטסה הפגיז את הרשת מקצה הרחבה אל החיבור הרחוק וחתם את ההתמודדות עם הדובדבן שבקצפת.

אוסאמה טנאנה חוגג | ANP Sport via Getty Images

ביברס נאתכו (פרטיזן בלגרד)

קפטן נבחרת ישראל היה כוכב הניצחון של פרטיזן בלגרד במחזור שעבר, לאחר שרשם שער ובישול ב-0:6 על אינג'יה. הערב הוא שוב הצליח לעזור לקבוצתו נגד וויבודינה מהמקום השלישי בליגה הסרבית כאשר בישל לטאקומה אסאנו בניצחון 0:2 של קבוצתו. פרטיזן קיזזה זמנית את הפער ממוליכת הטבלה, הכוכב האדום, לשלוש נקודות בלבד.

נאתכו חוגג עם חבריו. הישראלי בישל שוב | הטוויטר הרשמי של פרטיזן בלגרד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי