דאבור: "הסכום ששילמו עליי מכביד, מצפים ממני להוביל"

מואנס דאבור | TF-Image/Getty Images

חלוץ הופנהיים התראיין לתכנית הספורט של 103FM לפני וולפסבורג (שבת, 16:20, ספורט4): "בגרמניה מקנאים בישראל, מחכים כבר לעבור חיסון". וגם: ההחלמה שלו מהקורונה ולקראת משחקי נבחרת ישראל בסוף החודש

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

מואנס דאבור נכנס לקצב בהופנהיים בשבועות האחרונים, כאשר בחמשת משחקיו האחרונים בכל המסגרות כבש ארבעה שערים ובישל שער נוסף. מחר (שבת, 16:20, שידור ישיר בספורט4) קבוצתו תארח את וולפסבורג מהמקום השלישי בבונדסליגה למשחק במסגרת המחזור ה-24, וחלוץ נבחרת ישראל נמצא בתמונת ההרכב.

בינתיים, דאבור התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על החלמתו מקורונה, ההשפעה של הנגיף על הכושר, השיפור שלו בתקופה האחרונה, שיתף את המצב בגרמניה בטיפול בקורונה, נושא החיסונים והתייחס למשחקים הקרובים של נבחרת ישראל, אשר ייערכו לקראת סוף החודש.

האזינו לראיון המלא

"אני מרגיש מצוין סוף סוף", סיפר דאבור. "עברו עליי שבועיים ממש טובים מבחינה אישית. נדבקתי בקורונה לפני שלושה וחצי חודשים ורק לפני חודש הרגשתי שחזרתי לעצמי ב-100%. אני מרגיש מצוין פיזית וחזרתי לשחק כמו שצריך. הבעיה הכי משמעותית לפי דעתי עם הקורונה זה ששבועיים-שלושה אתה לא עושה כלום. אסרו עליי לעשות אימונים בבית, אפילו לא ריצה קלה. לא עשיתי כלום, ישבתי בבית. לוקח זמן לחזור לקצב של האימונים כשכל השחקנים כבר בכושר. זה ממש קשה. אחרי זה אתה מנסה לחזור לקצב, אבל אתה יותר חלש פיזית, גם מבחינה הנשימה. הכל הולך יותר ויותר קשה. דברים מאוד פשוטים – קשה לך לעשות. אתה פתאום מרגיש שאין לך כוח לבעוט את הבעיטה שאתה רוצה או לתת את הפס הפשוט שאתה רגיל לתת באוטומטיות. הכל נעצר".

"באתי לכאן במעמד של שחקן מאוד בכיר", שחזר דאבור את ההגעה לגרמניה. "שילמו עליי כסף שלא שילמו לפני זה בהופנהיים, אני ההעברה השנייה הכי יקרה בתולדות המועדון. זה מכביד עליך ומצפים ממך להוביל ולהיות בין השחקנים הכי טובים כל הזמן. בגלל זה גם הגעתי לכאן, כי הבנתי שבונים עליי כשחקן מוביל. אני כאן כבר שנה וחצי ועברו עליי גם פה הרבה דברים, עליות וירידות. עכשיו סוף סוף אני מרגיש מצוין ומרגיש ממש טוב בקבוצה. אני יודע מה מצפים ממני וכמה מעריכים ואוהבים אותי פה. אני מקווה שגם התחלתי להחזיר על המגרש".

מגבלות הקורונה בגרמניה: "אנחנו עדיין בסגר כאן. אני נמצא עם אשתי והילדה, זה לא קל בכלל, גם להן. הן לא יוצאות מהבית, מקסימום להליכה או לקניות בסופר. זה כמו טיול קטן. חיסונים? החברים לקבוצה עוד לא חוסנו. החיסונים בגרמניה התחילו כאן רק לאנשים מעל גיל 80. אפשר להגיד שבגרמניה מקנאים בישראל, רק אתמול אנחנו השחקנים דיברנו על העניין בישראל מלא אנשים כבר אחרי חיסון. השחקנים מחכים שזה יקרה כבר גם כאן ובמדינות שלהם. כרגע אנחנו עוברים על יומיים בדיקת קורונה".

מואנס דאבור | Simon Hofmann/Getty Images

לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 של נבחרת ישראל, שתפגוש בשבוע האחרון של מרץ את דנמרק, סקוטלנד ומולדובה: "קמפיין חדש ואנרגיות חדשות. את האמת, אני ממש מחכה לזה. אני מתרגש אפילו קצת יותר מאשר בפעמים הקודמות. אני ממש ממש רוצה להיות בנבחרת, לחוות את המשחקים האלו ובעזרת השם גם נצליח. כמו שאמרתי, זו התחלה חדשה ואני מקווה שנתחיל ברגל ימין. יש לנו שני משחקי בית בפתיחה".

מלבד המשחק מחר של הופנהיים מול וולפסבורג, במקביל מנשנגלדבאך תתמודד מול לברקוזן, פרנקפורט מול שטוטגרט, לייפציג מול פרייבורג והרטה ברלין מול אאוגסבורג (16:20, שידור ישיר בחגיגה גרמנית, ספורט4). במשחק המרכזי, באיירן מינכן תארח את דורטמונד (החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט4).

דאבור בנבחרת ישראל מול סקוטלנד | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי