מי יעצור אותו? רפאלוב כבש ובישל נגד קורטרייק

ליאור רפאלוב | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הישראלי כבש בפנדל ובישל לפני שוחלף בדקה ה-57 בניצחון של אנטוורפן, מלמד ניצח את מרציאנו בדרבי הישראלי בסקוטלנד. 10 דקות למנור סולומון בדרבי של דונייצק, בן שהר פתח בהרכב והוחלף ב-1:1 נגד פאפוס

(גודל טקסט)

במקביל לשער הנפלא של שון וייסמן נגד חטאפה, והניצחון של דאבור בהופנהיים, הנציגים הישראלים שלנו ברחבי עולם הכדורגל ממשיכים לשחק היום (שבת) בליגות השונות.

– מי שגנב את ההצגה היום כרגיל הוא ליאור רפאלוב, שפתח בהרכב אנטוורפן והעלה את קבוצתו, שנותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-20, ל-0:1 בדקה ה-28 מהנקודה הלבנה. הישראלי גם בישל את השער השני של קבוצתו בדקה ה-55, והוחלף בדקה ה-57, כשקבוצתו המשיכה להרשים בדרך לניצחון 2:4 על קורטרייק

– את יום המשחקים פתח בן שהר, שעלה בהרכב של אפואל ניקוסיה, במסגרת המחזור השני של הפלייאוף התחתון בליגה הקפריסאית. החלוץ שיחק 85 דקות, והוחלף דקה לאחר שקבוצתו ספגה את שער השוויון ב-1:1 נגד פאפוס.

– בהמשך, גיא מלמד וסט ג'ונסון ניצחו את אופיר מרציאנו והיברניאן בדרבי הישראלי בסקוטלנד. החלוץ פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-57, השוער השלים 90 דקות.

גיא מלמד נגד היברניאן | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

– במקביל, מנור סולומון וקבוצתו, שחטאר דונייצק, ניצחו 0:3 את היריבה העירונית, אולימפיק דונייצק במסגרת המחזור ה-17 בליגה האוקראינית. הישראלי פתח את המשחק על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-80, במקומו של טייסון, ביום חמישי יפגוש את רומא (החל מהשעה 21:55 בחבילת הערוצים של ספורט1)

אמיר עגייב, המשחק באטרומיטוס בליגה הבכירה ביוון, פתח בהרכב והוחלף בתום המחצית הראשונה. קבוצתו סיימה ב-1:1 מול אסטראס טריפוליס.

דור מיכה ואסף צור פתחו על הספסל ולא שותפו בתיקו 0:0 המאכזב בין אנורתוסיס פמגוסטה לאומוניה ניקוסיה.

מנור סולומון. 10 דקות בדרבי של דונייצק | הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק

אריאל הרוש פתח על הספסל של הירנביין נגד דן האג ולא שותף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי