מרגש: ריינג'רס זכתה באליפות סקוטלנד. בישול לדסה, נאתכו כבש

ללא ביטון, סלטיק מעדה מול דנדי והיריבה בהדרכת ג'רארד זכתה בפעם ה-55 בתולדותיה ולראשונה מאז 2011. מגן ויטסה סיפק הגבהה מרשימה בניצחון על אלקמאר, קפטן הנבחרת הגיע לשמונה שערים והשתתף ב-0:5 של פרטיזן

(גודל טקסט)

אחרי כמעט עשור בו סלטיק זכתה שנה אחרי שנה באליפות, היום (ראשון) קיבלנו רשמית אלופה חדשה-ישנה בפרמיירליג הסקוטלנד. מבלי לשחק על כר הדשא, ריינג'רס זכתה באליפות ה-55 בתולדותיה, זאת לאחר שסלטיק השנייה סיימה ב-0:0 נגד דנדי ואיבדה כל סיכוי להדביק את הפער מהיריבה הגדולה שלה בפסגה.

ניר ביטון שוב נותר מחוץ לסגל, קבוצתו השיגה נקודה אחת בלבד נגד הקבוצה מהמקום השמיני בליגה ובכך צימקה את ההפרש מריינג'רס ל-20 נקודות. סטיבן ג'רארד, שלא זכה באליפות כשחקן, יכול לחגוג תואר ראשון בקריירת האימון שלו.

בהולנד, אלי דסה המשיך בעונה הנהדרת שלו במפגש בין ויטסה ארנהיים לאלקמאר. מגן נבחרת ישראל רשם בישול גדול, כאשר חילץ כדור והגביה כדור בצורה נפלאה אל הרחבה, אותו המשיך לואיס אופנדה לרשת וקבע 0:1. המשחק נגמר בניצחון 1:2 לדסה וחבריו, שחזרו למקום הרביעי בטבלה על חשבון פיינורד.

בסרביה, ביברס נאתכו השתתף ב-0:5 המוחץ של פרטיזן בלגרד על היריבה העירונית ראד, כשהבקיע את שער השדה הראשון שלו העונה בדקה ה-35 של המשחק. מאזנו של קפטן נבחרת ישראל עומד על שמונה שערים העונה, ארבעה פחות מהכמות שרשם בעונת השיא שלו בצסק"א מוסקבה, ב-2014/15. נאתכו סיים את חלקו במשחק בדקה ה-56.

נציגנו באיחוד האמירויות, דיא סבע, שותף ל-86 בניצחון 1:2 של אל נאסר על אל שארג'ה. סבע וקבוצתו ניצחו משחק שני רצוף והתקרבו למרחק של חמש נקודות מהפסגה, כאשר בשלב זה אל נאסר במקום הרביעי.

מוקדם יותר בניו זילנד, תומר חמד רשם 13 דקות במדי וולינדטון פיניקס, אשר ניצחה 0:3 את פרת' גלורי ועלתה למקום העשירי בטבלת הליגה האוסטרלית. החלוץ עלה מהספסל לאחר שנכבשו כל השערים במשחק.

באוקראינה, ג'ואל אבו חנא שיחק 90 דקות ב-0:4 הגדול של זוריה על לבוב במסגרת המחזור ה-17. קבוצתו של הבלם המשיכה בתקופה הנהדרת, חיברה ניצחון ליגה שישי ברציפות, נמצאת במקום השלישי ורחוקה רק ארבע נקודות משחטאר ומנור וסלומון, שבמקום השני ויש להם משחק עודף.

בבלגיה, עדן שמיר נותר מחוץ סגל של סטנדרד ליאז', אשר הפסידה 1:0 למוסקרון מהתחתית במסגרת המחזור ה-29. באוסטריה, דור חוגי לא שיחק במדי סט. פולטן, אשר הפסידה 4:1 למוליכה זלצבורג. אליאל פרץ עלה מהספסל של וולפסברגר בדקה ה-76 והיה שותף ל-0:4 של קבוצתו נגד ריד. ביוון, בוריס קליימן השלים 90 דקות בין הקורות של וולוס, אשר הפסידה 1:0 אצל פאנטוליקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי