"הפלופ הפך ללהיט": זהבי מקדים את הולאנד ורונאלדו

רק מסי, יאקומאקיס ולבנדובסקי כבשו יותר מהישראלי הלוהט של פ.ס.וו ב-2021. שמידט: "עכשיו אפשר לראות את ההשפעה שלו". בהולנד התמוגגו: "מבקיע כמו מכונה, מפעיל לחץ כמו משוגע ומפרגן כשצריך"

(גודל טקסט)

ערן זהבי "נכנס לזון". החלוץ כבש אתמול צמד, העלה את מאזנו בחמשת המשחקים האחרונים לשבעה שערים, נבחר לשחקן המצטיין וסייע לפ.ס.וו איינדהובן להשיג 1:3 בחוץ על פורטונה סיטארד, תוצאה שצימקה זמנית את הפער מהמוליכה אייאקס לשש נקודות. הישראלי הלוהט כבר עם תשעה שערי ליגה העונה, 15 בכל המסגרות ו-12 ב-2021, כשרק ליאו מסי, יורגוס יאקומאקיס (13) ורוברט לבנדובסקי (15) מצאו את הרשת יותר פעמים ממנו מאז תחילת השנה החדשה.

בסיום התייחס המאמן רוג'ר שמידט למערכת היחסים בין זהבי לדוניל מאלן, שכבש רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים: "הקשר שלהם טוב מאוד והם לומדים להכיר אחד את השני. דברים כאלה לוקחים זמן. דוניל היה יכול להבקיע היום. הוא היה צריך להתאים קצת את הסגנון שלו, כי הוא היה רגיל לשחק כחלוץ בודד, אז בהתחלה הוא לא היה כל כך מרוצה מכך. אני לא מודאג מכך שהוא מבקיע פחות, אלא שמח שהוא מגיע למצבים. אם הוא לא היה מגיע להזדמנויות זו הייתה בעיה חמורה עבורו ועבורנו. דוניל עדיין שחקן צעיר והוא ילמד מזה".

שמידט החמיא לזהבי: "השערים שלו היו נהדרים. ערן הצטרף אילנו מאוחר. היו בעיות עם השחרור שלו מסין, אחר כך הוא חלה בקורונה ואז סבל גם מפציעה. הוא לא היה בשיא כושרו, אבל הוא עבד קשה מאוד ועכשיו הוא לא מפסיק להבקיע. אני חושב שלקח לו קצת זמן ליצור קשר ולהתחבר לחבריו לקבוצה, עכשיו אפשר לראות את ההשפעה שיש לניסיון שלו וכמה קל לו להבקיע שערים".

בהולנד החמיאו: "ערן זהבי היה נראה כמו פלופ לפני פגרת החורף, אולם עכשיו הוא בדרך להפוך ללהיט גדול. הוא מבקיע כמו מכונה, מפעיל לחץ כמו משוגע ומפגין רוח קבוצתית. הישראלי ויתר אתמול על הזדמנות להבקיע את השלושער הראשון שלו בהולנד ונתן למאלן לבעוט את הפנדל, שבסופו של דבר בוטל על ידי ה-VAR. בתחילת העונה מאלן סיפק את רוב השערים, אבל היום זהבי הוא האיש של פ.ס.וו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי