Sport1 Banner

ערן זהבי נבחר לשחקן השבוע: "עומד בקצב של ארלינג הולאנד"

"בשנות 2020 היו ספקות, ב-2021 יש שערים", נכתב על הבחירה בכוכב הישראלי. "פ.ס.וו סוף סוף זוכה לראות את מלך השערים שחשבה שהביאה בספטמבר, הממוצעים מתחילים להזכיר את ימיו בסין ובישראל"

(גודל טקסט)

אחרי המחמאות הגדולות להן זכה הבוקר בתקשורת ההולנדית ("פלופ שהפך ללהיט"), ערן זהבי קיבל בשורה משמחת נוספת: המגזין "Voetbal International" העניק היום (שני) לכוכב הישראלי את הציון 8 ובחר בו לשחקן המצטיין של המחזור ה-25 בליגה ההולנדית. כזכור, הישראלי הלוהט כבש צמד ב-1:3 של פ.ס.וו על פורטונה סיטארד ובמאזנו תשעה שערי ליגה ו-15 בכל המסגרות.

באתר הסבירו את הבחירה: "ב-2020 היו ספקות, ב-2021 יש שערים. הצמד מול אייאקס באמסטרדם החל תקופה פורייה מאוד עבור זהבי, ששומר על המוניטין הגבוה שלו בכל הנוגע לשערים. ב-2020 הוא אכזב עם שלושה שערים בלבד, אבל כעת הוא מצא את הנישה שלו".

עוד הוסיפו: "שישה שערי ליגה נוספים הגיעו אחרי הצמד מול אייאקס ורביעייה בעימות הכפול מול אולימפיאקוס. זה אמנם לא הספיק כדי למנוע הדחה מהליגה האירופית, אבל עכשיו זה ברור: ערן זהבי משוחרר ובאיינדהובן סוף סוף זוכים לראות את מלך השערים שחשבו שהביאו בספטמבר. עם 12 שערים ב-15 משחקים ב-2021, זהבי מתקרב לממוצעים שלו בסין ובישראל. ועם הנתון הזה, הוא עומד בקצב של חלוץ צמרת כמו ארלינג הולאנד". רק ליאו מסי, יורגוס יאקומאקיס (13) ורוברט לבנדובסקי (15) מצאו את הרשת יותר פעמים מהישראלי מאז תחילת השנה החדשה.

עוד באותו נושא: ארלינג הולאנד, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי