מאמנו של אופיר מרציאנו: "בקרוב נצטרך לחפש שוער חדש"

אופיר מרציאנו | Craig Foy / SNS Group via Getty Images

על פי התקשורת הסקוטית, בהיברניאן מתחילים להיערך לאפשרות שהישראלי לא ימשיך לעונה שישית: "תגיע הנקודה שלמועדון לא תהיה ברירה אלא להציב אולטימטום", אמר רוס. הפועל ב"ש וסלטיק עוקבות

(גודל טקסט)

התקשורת הסקוטית מתחילה להשלים עם עזיבתו של אופיר מרציאנו את היברניאן בתום העונה. כבר בחודש שעבר פרסמנו בספורט1 לראשונה על כך שהפועל באר שבע בוחנת אפשרות לצרף את השוער בקיץ וזמן קצר לאחר מכן גם בסקוטלנד דווח על פערים במו"מ בין שוער הנבחרת לבין קבוצתו היברניאן, אבל כעת הולך ומסתמן שמדובר בפערים שלפחות בסביבת השוער לא ממהרים לסגור אותם.

חוזהו של מרציאנו כאמור יסתיים ביוני הקרוב וב"דיילי רקרוד" פורסם כעת כי בכוונתו להשהות את השיחות עם היברניאן ולהחליט רק ברגע האחרון אם ברצונו להישאר לעונה שישית ואולי מעבר לכך. מרציאנו הגיע בהשאלה ממ.ס אשדוד ב-2016/17 ונרכש בתום אותה עונה, אלא שבגיל 31 הוא מקווה לעשות צעד משמעותי נוסף בקריירה עם סיום חוזהו, כשגם סלטיק, שאיבדה השבוע את האליפות לריינג'רס, על פי הפרסומים עוקבת אחר התפתחויות עם הישראלי שנחשב כיום לאחד השוערים הכי יציבים בליגה.

מה שבהחלט יכול להעיד על כך שמרציאנו בדרך ליעד חדש, בין אם יהיה זה בישראל, בסלטיק או בליגה אחרת באירופה, אלו דבריו של מאמן היברניאן, ג'ק רוס שהודה כי "בקרוב תגיע הנקודה שלמועדון לא תהיה ברירה אלא להציב אולטימטום ובמקביל להתחיל לחפש אחר שוער חדש".

אופיר מרציאנו | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי