סולומון יחתום בארסנל? ארטטה: "יהיו שינויים חסרי תקדים בקיץ"

מנג'ר התותחנים התייחס לנושא החיזוק: "עשינו הרבה מהלכים בשני החלונות האחרונים - וזה יקרה שוב". באנגליה טענו: הישראלי של שחטאר - אחד משני המועמדים לאייש את עמדת הפלימייקר

(גודל טקסט)

מנור סולומון ושחטאר דונייצק יתארחו הערב (חמישי החל מ-21:55, ישיר בספורט3) אצל רומא, אך בינתיים שמו של הישראלי שוב עלה בתקשורת האנגלית, שם ציינו כי הוא אחד משני המועמדים להצטרף בקיץ לארסנל. השם הנוסף: אמי בואנדיה מנוריץ'. בדיווח ציינו כי התותחנים זקוקים בדחיפות לפלמייקר חדש וסביר להניח שהם יצרפו אחד בקיץ, כשגם מכן שמאלי נמצא בראש סדר העדיפויות.

בינתיים, המנג'ר מיקל ארטטה התייחס לנושא הרכש בהרחבה וזאת בצל ההפסדים הכספיים מהם סובלת ארסנל. "אנחנו עדיין לא יודעים, כי יש לנו כל כך הרבה דברים לעשות בקיץ. יש לנו שחקנים שנמצאים בהשאלות ואחרים שמשחקים אצלנו ומסיימים חוזה", הסביר הספרדי. "עשינו הרבה מהלכים בשני החלונות האחרונים. זה היה חסר תקדים וזה יקרה שוב בקיץ".

ארטטה המשיך: "אנחנו מנסים לבנות תוכנית מסודרת. אנחנו רוצים לוודא מה המשאבים שיש לנו וכמה אנחנו רוצים להתחזק, איך אנחנו הולכים לעשות את זה ובאיזה מחיר. יש לזה כל כך הרבה גורמים. מדובר בפרויקט ואנחנו נבנה אותו באמצעות מאמץ של כולם. הרגעים המאתגרים שאיתם אנחנו מתמודדים כרגע מקשים עוד יותר", סיכם המנג'ר.

כזכור, בחודשים האחרונים הוזכר סולומון כמועמד מוביל להצטרף לארסנל ובממלכה אף טענו כי הישראלי נתן אור ירוק למעבר. סולומון, שמחזיק בחוזה עד 2023 בחשטאר דונייצק, הצהיר לפני החלון של חודש ינואר כי "יש הרבה דיבורים עם הרבה קבוצות מהליגות הגדולות – המון קבוצות מתעניינות ורוצות. אבל זה יהיה יותר לכיוון הקיץ". בקרוב תותחן?

דור פרץ, מנור סולומון
דור פרץ, מנור סולומון | JACK GUEZ / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי