היברניאן בלחץ? "למרציאנו יש את כל מה שצריך כדי לשחק באנגליה"

אופיר מרציאנו | MICHAL CIZEK/AFP via Getty Images

שוער סט. ג'ונסטון, קבוצתו של גיא מלמד, הזהיר את המועדון של הישראלי מפני עזיבתו המסתמנת: "ייקח הרבה מאוד זמן למלא את החלל, אופיר הוא אחד השוערים הבכירים בסקוטלנד בשנים האחרונות"

(גודל טקסט)

כפי שפורסם השבוע בספורט1, בסקוטלנד מתחילים להשלים עם עזיבתו של אופיר מרציאנו את היברניאן בתום חמש שנים. כזכור, לאחרונה דווח על פערים במשא ומתן בין השוער לבין הקבוצה. הישראלי – שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ – אף השהה את השיחות עם המועדון. לאחרונה פורסם כאן לראשונה כי הפועל באר שבע שוקלת להחתים את מרציאנו בקיץ.

מי שהזהיר מפני עזיבה של מרצינאנו הוא שוער סט. ג'ונסטון בה משחק גיא מלמד, קאמי בל, ששיחק בהירבניאן ב-2018. "אופיר הוא אחד השוערים הבכירים בסקוטלנד בשנתיים-שלוש האחרונות", הבהיר. "יש לו עצירות פנומנליות. כל שנה הוא מועמד ל"הצלת העונה".

בל המשיך: "יש לאופיר את כל התכונות כדי לשחק ברמה גבוהה יותר – הגודל, הוא עושה הצלות פנומנליות ואני פשוט חושב שיש לו את כל מה שצריך כדי לשחק באנגליה או באירופה. העובדה שהוא שוער נבחרת הופכת אותו למבוקש ולהיברניאן יהיה קשה למלא את החלל שהוא יותיר".

אופיר מרציאנו | ברני ארדוב

"הייתה להיברניאן בעיה בין הקורות לאורך השנים. שוערים התחלפו בקצב מסחרר אבל אז אופיר הגיע, ביסס את מעמדו בעקביות והביא למועדון שקט. אם הם יכולים להחתים אותו על חוזה חדש, הם מוכרחים לעשות את זה. אני יודע שהוא אוהב את המועדון ואת העיר", סיכם בל בן ה-34.

מרציאנו הגיע בהשאלה ממ.ס אשדוד ב-2016/17 ונרכש בתום אותה עונה, אלא שבגיל 31 הוא מקווה לעשות צעד משמעותי נוסף בקריירה עם סיום חוזהו, כשגם סלטיק, שאיבדה השבוע את האליפות לריינג'רס, על פי הפרסומים עוקבת אחר התפתחויות עם הישראלי שנחשב כיום לאחד השוערים הכי יציבים בליגה.

קאמי בל
קאמי בל | Craig Foy – SNS Group / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי