Sport1 Banner

"מג'יק מיכה": בקפריסין מתמוגגים מהקשר אחרי שלושת הבישולים

הישראלי להט עם שלושה אסיסטים ב-1:5 הגדול של אנורתוסיס על קרמיוטיסה ברבע הגמר הגביע, ובתקשורת המקומית השתפכו: "הגיבור. השחקן החשוב ביותר של הקבוצה והשחקן היצירתי הכי איכותי בסגל"

(גודל טקסט)

דור מיכה רשם אתמול (רביעי) את משחק השיא שלו באנורתוסיס, שהביסה 1:5 את קרמיוטיסה ברבע גמר הגביע הקפריסאי. הקשר הישראלי להט עם שלושה בישולים כבר במחצית הראשונה, אשר סידרו 0:3 בהפסקה, רשם 90 דקות בסך הכל בפעם השלישית העונה והיה קרוב מאוד להבקיע בעצמו בתחילת המחצית השנייה.

בתקשורת הקפריסאית נכתב מאמן אנורתוסיס, טימור קצבאיה, לא היה מרוצה מהופעתו של מיכה בדרבי לפני שני משחקים והחליף אותו במחצית. במשחק שלאחר מכן, הקשר הישראלי ישב על הספסל במשך 90 דקות. אתמול הוא חזר להרכב – והתפוצץ. אגב, המשחק היה בסימן כחול-לבן, כשמנגד מי שכבש את השער המצמק עבור קרמיוטיסה היה עדן הרשקוביץ' בבעיטה נפלאה אל החיבורים. אסף צור עמד בשער אנורתוסיס, ירין פרץ נכנס כמחליף בדקה ה-47 אצל המפסידה.

מיכה קיבל מחמאות גדולות בקפריסין, כאשר באחד האתרים הוא כונה "מג'יק מיכה". כמו כן, נכתב: "זה היה ניצחון בניצוחו של מיכה, שהיה הגיבור של המשחק. הוא השחקן החשוב ביותר של אנורתוסיס העונה, וזה פרדוקס שעד עכשיו הוא שיחק רק פעמיים 90 דקות".

דור מיכה | האינסטגרם הרשמי של אנורתוסיס

"בדרך כלל, מיכה הוא תמיד המוחלף הראשון או השני של קצבאיה", ניתחו בתקשורת הקפריסאית. "הציפיות ממנו היו יותר גבוהות, אבל הוא השחקן היצירתי האיכותי ביותר שיש בסגל הקבוצה. עכשיו הוא צריך להתייצב והמשימה של המאמן היא להפיק מהשחקן 100% עד לסיום העונה. אם זה יקרה, הקבוצה תוכל להשיג את המטרות שלה העונה. לא בטוח אם הישראלי הוא השחקן הטוב ביותר באנורתוסיס, אבל ללא ספק הוא נכלל בשלישייה הראשונה".

אל חצי גמר הגביע הקפריסאי עלתה גם אפואל של בן שהר, וייתכן כי נקבל דרבי ישראלי בשלב הבא. ההגרלה תיערך ב-22 במרץ, ושני רבעי גמר טרם נערכו – בין נאה סלמיס נגד א.א.ל לימסול ואולימפיאקוס ניקוסיה נגד אתניקוס אחנס.

עוד באותו נושא: דור מיכה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי