ערן זהבי: "הראש שלי תמיד סוער, אתם לא רוצים להיות שם"

החלוץ שמככב בפ.ס.וו, ערך ראיון מקיף בהולנד וסיפר מה גרם לשינוי בחלק השני של העונה: "הפציעה הייתה הדבר הכי טוב שקרה לי, סוף סוף היה לי זמן לחזור לכושר". וגם: סאגת הטיסה לניקוסיה ועתידו

(גודל טקסט)

בתוך קצת יותר מחודשיים, ערן זהבי הפך מהשחקן המושמץ של פ.ס.וו. איינדהובן לאחד האוהבים להולנד, בזכות 12 שערים בכל המסגרות מאז חודש ינואר, שלושה מהם היו נגד היריבה הגדולה אייאקס. היום (שבת) זהבי ערך ראיון מקיף בהולנד וסיכם את חצי השנה הראשונה בקבוצה שכללה כמובן לא מעט עליות ומורדות.

"אתה לא רוצה להיכנס לראש שלי בזמנים כאלה, הוא תמיד סוער", פתח זהבי את הראיון כאשר נשאל על התקופה הקשה בהולנד בתחילת העונה וסיפר מה גרם לשיפור לאחר מכן: "שיחקתי בסין בארבע השנים האחרונות ותמיד היה לי חופש בחודש דצמבר. הגוף שלי התרגל לחלוטין לזה ומאז אני נשאר באותו קצב. לצורך הדוגמה אם אני יודע שיומיים מנוחה לא יספיקו לי, אני אעדיף לעבור אימון התאוששות באחד מהימים. למרבה המזל בפ.ס.וו נותנים לי את החופש לעשות את הבחירות שלי לפעמים, כי הם מבינים ששחקן יודע מה טוב בשבילו אחרי 15 שנים בטופ".

ערן זהבי | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

ההשראה לשחקנים הצעירים: "קריירות כדורגל נמשכות זמן קצר בלבד, חייבים להתייחס לכל רגע ברצינות ולהמשיך לנסות לשפר את עצמך. אני באמת משוכנע שבגילי אני עדיין יכול להתמודד מול השחקנים הצעירים, שווה מול שווה".

בהמשך נשאל על הסאגה בה הורד ממטוס המשחק מספר דקות לפני המשחק מול אומוניה ניקוסיה מכיוון שלא היה רשאי להיכנס לקפריסין זכר הידבקותו בנגיף הקורונה: "כל החדשות הרעות התחברו להן פתאום, זו באמת לא הייתה חוויה נעימה כשאתה לא רצוי במטוס. המצב לא יחמיר מכאן חשבתי לעצמי".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

רמת הציפיות הגבוהה: "הפעלתי על עצמי המון לחץ. לפעמים היו לנו משחקים טובים והייתי מוצא את עצמי לאחר מכן מחוץ להרכב אם לא הייתי כובש. מבחינתי זה מה שעזר לי לחזור למסלול, בדיעבד זה הצליח בצורה מושלמת".

הפציעה נגד גראנדה: "אמרתי למאמן הכושר שאני מרגיש נהדר, אבל לא אוכל לפתוח בגלל העומס. בסוף המשחק נפצעתי בעצמי וזה הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לי. הצלחתי לאפס את עצמי ולראות בפרספקטיבה רחבה יותר במה אוכל להשתפר. בפגרת החורף חזרתי לכושר מוחלט ויכולתי סוף סוף להתאמן עם הקבוצה במשך עשרה ימים רצופים, מה שכמעט לא היה אפשרי לפני כן. ואז הגיעו השער נגד אייאקס שנתנו לי המון ביטחון".

זהבי שחתם גם לעונה הבאה דיבר לסיום על עתידו: "לא בכדי חתמתי לשתי עונות, אם כי בכדורגל אתה אף פעם לא בטוח מה יקרה".

ערן זהבי חוגג | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי