Sport1 Banner

יו"ר אנטוורפן אופטימי: "ייתכן שליאור רפאלוב יישאר"

פול גייזנס דיבר על מצבו של הישראלי שמסיים את חוזהו בתום העונה: "הוא חלק מהסיפור היפה שאנחנו כותבים, כעת צריך להעריך את מצבו". הקשר ימשיך לעונה רביעית אצל מחזיקת הגביע הבלגית?

(גודל טקסט)

בבלגיה ממשיכים להתעסק מדי יום בעתידו של ליאור רפאלוב, שעדיין לא חידש את חוזהו באנטוורפן. מעבר ל-MLS וגם חזרה לאקסיות ברוז' ומכבי חיפה על הפרק, אך יו"ר הקבוצה פול גייזנס הרגיע את הרוחות וסיפר כי הוא מאמן ששחקן השנה בבלגיה ימשיך לעונה רביעית בקבוצה.

"יש לנו קבוצה עם פוטנציאל גבוה מאוד. אנחנו חושבים קדימה וליאור רפאלוב הוא חלק מהסיפור היפה שאנחנו כותבים. כעת אנחנו צריכים להעריך את מצבו של רפאלוב בצורה הטובה ביותר,  ואנחנו מאמינים כי יישאר", סיפר גייזנס ל-'HLN' הבלגי.

כזכור, שחקן ההתקפה הישראלי שיחגוג בחודש הבא 35 נותן עונת שיא באנטוורפן, עם 13 שערים ועוד תשעה בישולים בכל המסגרות כולל קמפיין נפלא בליגה האירופית שנגמר לאחר הפסד לריינג'רס בשלב 32 האחרונות.

מעבר לכך אנטוורפן, נמצאת במקום השני בליגה הבלגית, בפער של 16 נקודות מברוז' המוליכה שלא נראה בר השגה לאחר קיזוז, אך אם רפאלוב וקבוצתו ישמרו על הסגנות, הם יקבלו את הכרטיס היוקרתי למוקדמות ליגת האלופות ולכוכב הישראלי תהיה אפשרות לשחק שוב בשלב הבתים לראשונה מאז 2016.

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | BSR Agency / Contributor
עוד באותו נושא: ליאור רפאלוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי