שון וייסמן לא כבש, ויאדוליד סיימה בתיקו נגד אוסאסונה

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הישראלי שותף ל-79 דקות אך לא מצא את הרשת, קבוצתו השיגה רק נקודה. אופיר מרציאנו והיברניאן חזרו לנצח בליגה הסקוטית, ג'וזף גנדה שב לשחק במדי אדמירה שנכנעה לזלצבורג

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

מספר כדורגלנים ישראלים הופיעו היום (שבת) בליגות השונות באירופה. בראש ובראשונה עמד שון וייסמן, שפתח בהרכב ויאדוליד ושותף ל-79 דקות בתיקו 0:0 נגד אוסאסונה. בניגוד למחזור הקודם, החלוץ לא הצליח למצוא את הרשת הפעם ובנוסף ראה את הכרטיס הצהוב בדקה ה-56, כאשר הקבוצה שלו נותרה במקום ה-16 בליגה הספרדית ורחוקה שלוש נקודות מהקו האדום.

מוקדם יותר, בסקוטלנד, אופיר מרציאנו עמד בין הקורות של היברניאן שקטעה רצף של שני הפסדים בליגה, כאשר גברה 1:2 על רוס קאונטי והגדילה את ההפרש מהמקום הרביעי לשש נקודות.

באוסטריה, ג'וזף גנדה שיחק 65 דקות במדי אדמירה שנכנעה 3:1 לאלופה רד בול זלצבורג. קבוצתו של גנדה, שחזר לשחק אחרי שלא נכלל בסגל במשך שמונה משחקים רצופים, נועלת את הטבלה ונמצאת בפיגור בן שתי נקודות מאחורי אלטאך, שתשחק רק מחר נגד סט. פולטן של דור חוגי.

ניר ברדע נותר למשך כל המשחק על ספסלה של הונבד בודפשט, שנפרדה ב-0:0 מדיושגיור במסגרת הליגה ההונגרית. מעבר לכך, אריאל הרוש שוב צפה מהצד במשחקה של קבוצתו הירנביין, אשר הפסידה 3:1 לווילם II. בגביע הבלגי, עדן שמיר נותר מחוץ לסגל סטנדרד ליאז' במשחק נגד אופן.

מרציאנו. היברניאן חזרה לנצח | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי