Sport1 Banner

"שווה לעקוב אחריו": מחמאות לסולומון בדירוג כישרונות מבטיחים

מנור סולומון | ברני ארדוב

קשר שחטאר דונייצק ונבחרת ישראל דורג עשירי במצעד "25 השחקנים הבולטים במדינות הקטנות" של אתר 90min: "יכול להגיע רחוק מאוד", נכתב עליו. גם אלמאס, אודגור והולאנד בפנים

(גודל טקסט)

אם להסתמך על מה שראינו ממנור סולומון בתחילת הקריירה האירופית שלו, מסתמן כי הקשר הישראלי בהחלט עשוי להגיע לטופ של הכדורגל העולמי בשנים הקרובות. היום (שלישי) שחקנה של שחטאר דונייצק דורג במקום ה-10 במצעד "25 הכישרונות הבולטים במדינות הקטנות", שפורסם באתר 90min לכבוד פגרת הנבחרות המתקיימת במהלך השבוע האחרון.

סולומון הקדים, בין השאר, את חוויצ'ה קווארצחליה הגאורגי שהבקיע נגד נבחרת ספרד שלשום, את מגן ויאריאל פרוויס אסטופיניאן ואת הכוכב הצעיר של ריינג'רס, הקשר ההתקפי יאניס חאג'י. "עם שבעה שערים בליגה האוקראינית, מדובר בשחקן שיכול להגיע רחוק מאוד עם עבודה קשה. מאמני נבחרת ישראל הבינו את זה מצוין ושיתפו אותו ב-16 משחקים, כשהוא בן 21 בלבד. זה שחקן ששווה לעקוב אחריו", נכתב על סולומון.

שמות בולטים אחרים שדורגו לפני סולומון הם אליף אלמאס, שחקן נאפולי ומקדוניה הצפונית, פטסון דאקה שבו חזינו במפגשים בין רד בול זלצבורג למכבי תל אביב, מרטין אודגור, אלפונסו דייויס וארלינג הולאנד – כאשר שלושת האחרונים מובילים את המצעד ומחזיקים במקומות 3 עד 1 בסדר הזה.

מנור סולומון. גם באירופה מזהים את הפוטנציאל | ההתאחדות לכדורגל
עוד באותו נושא: מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי