בכושר נפלא: שער ניצחון למלמד בגביע הסקוטי

גיא מלמד חוגג עם שחקני סנט ג'ונסטון | Craig Foy/SNS Group via Getty Images

חלוצה של סנט ג'ונסטון הצדיק פעם נוספת את הצבתו ב-11 עם גול חשוב נגד דנדי בסיבוב השלישי של הגביע המקומי. מחצית לעגייב ב-1:1 של אטרומיטוס, אבו חנא שיחק 90 דקות בניצחון זוריה, גם דסה שיחק 90 דקות וניצח

(גודל טקסט)

דיא סבע הצטיין אמש (שישי) במדי קבוצתו מאיחוד האמירויות והערב נמשכים משחקי הליגיונרים ברחבי אירופה, כאשר במוקד נמצא גיא מלמד, אשר כבש שער ניצחון עבור סנט ג'ונסטון בגביע הסקוטי.

מלמד, שזוכה לקרדיט נרחב ממאמנו בשל כושרו הטוב, פתח בהרכב נגד דנדי במסגרת הסיבוב השלישי בגביע וכבר בדקה ה-20 הצדיק את הצבתו בחוד כשהעלה את קבוצתו ליתרון במשחק, אשר החזיק עד השריקה האחרונה. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-64.

בהולנד, ויטסה ואלי דסה ייפגשו את טוונטה (21:00) בתקווה להשיג שלוש נקודות חשובות במאבק על המקום בליגת האלופות בסיום העונה. בסרביה, ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד יתמודדו נגד מטאלק (20:05) במסגרת המחזור ה-29 בליגה.

גיא מלמד חוגג עם שחקני סנט ג'ונסטון | Craig Foy/SNS Group via Getty Images

באוקראינה, זוריה ניצחה 0:2 את רוך לבוב ובכך צימקה את הפער משחטאר דונייצק לארבע נקודות בלבד. ג'ואל אבו חנא שיחק 90 דקות ועזר לקבוצתו לשמור על רשת נקייה. ביוון, אמיר עגייב שיחק מחצית אחת במדי אטרומיטוס, אשר סיימה ב-1:1 נגד אפולון סמירניס. קבוצתו נותרה עדיין במרחק סביר מהמקום המוביל לליגה השנייה.

באוסטריה, דור חוגי שיחק 90 דקות במדי סנט פולטן, אך לא עזר לקבוצתו שהפסידה 1:0 לאדמירה ואקר בפתיחת הפלייאוף התחתון באוסטריה. חוגי לא כבש שער כבר למעלה מארבעה חודשים. ג'וזף גנדה נכנס בדקה ה-95 במדי אדמירה.

אלי דסה לא נתן לעומס מפגרת הנבחרות להשפיע עליו, וגם היום פתח בהרכבה של ויטסה ארנהיים, השלים 90 דקות ועזר לקבוצתו לנצח 1:2 דרמטי את טוונטה במסגרת המחזור ה-28 בליגה ההולנדית. דסה וחבריו ניצבים כעת במקום הרביעי בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי