שער ניצחון לבן שהר באפואל, וולפסברגר ואליאל פרץ חטפו שמינייה

בן שהר חוגג | צילום מסך

החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-87 והעניק לקבוצתו 1:2 על נאה סלאמיס בפלייאוף התחתון בקפריסין, באוסטריה הקשר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-40 ב-8:1 המשפיל לראפיד. וגם: ניצחון למנור סולומון ושחטאר, הפסד לדור ג'אן

(גודל טקסט)

קבוצותיהם של שמונה ישראלים שיקו במהלך היום (ראשון) במסגרת הליגות המקומיות, ששבו לפעילות אחרי פגרת נבחרות.

בן שהר עלה מהספסל בדקה ה-87 בניסיון להשיב את אפואל ניקוסיה ליתרון ולהכריע את ההתמודדות מול נאה סלאמיס, ובדקה ה-94 – שניות לפני שריקת הסיום – הצליח למצוא את הרשת בנגיחה מצוינת ולהעניק לקבוצתו 1:2 יקר בפלייאוף התחתון בקפריסין.

צפו בשער הניצחון של שהר

בליגה האוסטרית, אליאל פרץ עלה משחק נוסף בהרכב, אלא שוולפסברגר נקלעה לפיגור כפול ונותרה ב-10 שחקנים והישראלי, שגם ספג כרטיס צהוב, הוחלף בדקה ה-40. הוא ירד בפיגור 2:1 ועד הסיום כבשה ראפיד וינה שישה שערים נוספים וניצחה 1:8 מטורף במשחק חוץ, ניצחון שבזכותו היא שומרת על המקום השני ואילו וולפסברגר התרחקה מהמקומות השלישי והרביעי שמובילים לאירופה.

באוקראינה, מנור סולומון פתח בהרכב שחטאר דונייצק והוחלף בדקה ה-89 בניצחון החוץ 0:2 על וורסקלה שבזכותו הפער מדינמו קייב המוליכה הצטמק זמנית לארבע נקודות.

בפורטוגל, דור ג'אן עלה מהספסל בדקה ה-79, וקבוצתו פאסוס פריירה הפסידה 2:0 לפמליקאו ונותרה במקום החמישי בטבלה אחרי 25 מחזורים.

ברומניה, עידן גולן, חלוץ אוניברסיטטה קלוז' שעלה מהספסל בדקה ה-46 במצב של 1:1 במשחק החוץ מול סלאטינה בליגת המשנה ואמנם לא כבש או בישל, אבל היה שותף למהפך שהסתיים ב-2:4 בפתיחת הפלייאוף התחתון.

בבלגיה נערך דרבי ישראלי, בין סטנדרד ליאז' של עדן שמיר, שניצחה 1:2, לבין גנט של יונס מלדה. שני הנציגים כחול-לבן ישבו על הספסל במשך 90 דקות ולא שותפו.

בהולנד, אריאל הרוש שוב ישב על ספסל הירנביין, שאמנם עלתה ליתרון מול המוליכה אייאקס, אך נכנעה בסופו של דבר 2:1 והיא במקום העשירי.

שוב לא שיחק. הרוש | Andre Weening/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי