דיווח בבלגיה: אנדרלכט פנתה לליאור רפאלוב

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | BSR Agency / Contributor

קשר הכנף בן ה-34 שנבחר לשחקן המצטיין בליגה, מסיים את חוזהו באנטוורפן בסיום העונה וטרם קיבל הצעה לשנתיים כפי שדרש. המנהל המקצועי של קבוצתו של קומפני רוצה לצרף את הישראלי בשל ניסיונו ויכולתו

(גודל טקסט)

היכולת הנהדרת של ליאור רפאלוב בבלגיה אמנם לא עזרה לו לקבל זימון לסגל נבחרת ישראל מה שעורר הדים, אך לפחות בארץ מגוריו הוא זוכה להערכה. לפי דיווח ב-"dhnet", אנדרלכט מבררת אפשרות לצרף את הקשר שמסיים את חוזהו באנטוורפן בתום העונה הזו, השלישית במספר. גם דיומרסי מבוקאני חברו לקבוצה נמצא על הכוונת. נזכיר כי בשבוע שעבר דווח כי לרפאלוב ולשאר שחקני ההתקפה נמאס מהגישה ההגנתית של המאמן שלו.

"אנדרלכט כבר מתכננת את העונה הבאה ובודקת כמה אפשרויות לחיזוק הקבוצה מבלי לשלם", נכתב בדיווח. רפאלוב קיבל שיחת טלפון מהמנהל המקצועי כדי לבדוק האם הוא מעוניין להצטרף. המטרה היא לחזק את הסגל עם שחקנים איכותיים שיוסיפו ניסיון ויעזרו לצעירים".

הקבוצה הבלגית ביררה לגבי האפשרות שרפאלוב יוכל להגיע בחינם ביוני ונענתה בחיוב. הקשר נמצא במשא ומתן עם אנטוורפן להארכת חוזהו אך טרם הגיעו להסכמה. רפאלוב בן ה-34 דורש חוזה לשנתיים אך בקבוצתו מעדיפים שימשיך לעונה נוספת.

בדיווח נטען כי רפאלוב שכבש העונה 14 שערים ותשעה בישולים בכל המסגרות (הבקיע את שער הניצחון נגד טוטנהאם בין היתר ובלט גם בצמד המשחקים נגד ריינג'רס בליגה האירופית) הציב דרישות כספיות גבוהות לאחר שזכה בנעל הזהב הבלגית – השחקן המצטיין של העונה שעברה. על כן המעבר עשוי להיות מסובך, כמו גם בשל עברו בקלאב ברוז' (2011 עד 2018).

ליאור רפאלוב | David Hagemann/Isosport/MB Media/Getty Images

רפאלוב הגיע לברוז' בקיץ 2011 לאחר שהצטיין במדי מכבי חיפה וזכה עמה באליפות. הוא שיחק שבע שנים בקבוצה הבלגית עמה זכה בשתי אליפויות, בגביע (כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן) ובסופר קאפ הבלגי. ב-2018 עבר לאנטוורפן, התחנה השנייה שלו בליגה, עמה זכה בגביע אשתקד וכבש שוב את שער הניצחון בגמר נגד האקסית ברוז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי