בדרך לישראל? ג'ואל אבו חנא סירב לחוזה חדש בזוריה, יעזוב בקיץ

ג'ואל אבו חנא | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

הבלם יגיע לליגת העל? על פי דיווח באוקראינה, שחקן נבחרת ישראל, שמסיים את חוזהו בסיום העונה, לא הסכים לתנאים החדשים שהוצעו לו ויסיים את דרכו בקבוצה בקיץ

(גודל טקסט)

ג'ואל אבו חנא פרץ לחיינו בסוף חודש אוגוסט 2020. שחקן אלמוני קיבל לפתע זימון מווילי רוטנשטיינר לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול סקוטלנד וסלובקיה במסגרת ליגת האומות, ומאז הוא חבר קבוע בקאדר.

הבלם בן ה-23, משמש כשחקן הרכב קבוע בזוריה מהמקום השלישי בליגה האוקראינית ורשם העונה 17 הופעות העונה ב-19 מחזורים. בכל המשחקים בהם שיחק פתח בהרכב, פעם אחת החמיץ משחק בגלל פציעה ועוד פעם אחת בגלל עונש צבירת כרטיסים צהובים.

אבו חנא מסיים את חוזהו בסיום העונה הוכחית, ודיווח שהתפרסם באוקראינה סיפר כי השחקן קיבל הצעה לחוזה חדש מזוריה, אך התנאים שהוצעו לו לא התאימו לו. הוא סירב וצפוי לעזוב בסיום העונה. שוויו של הבלם מוערך במיליון יורו על פי Transfermarkt.

השאלה הנשאלת היא האם אבו חנא יגיע לישראל לראשונה בקריירה וישחק בליגת העל. כזכור, לפני כשלושה חודשים פרסמנו כי בסביבתו של הבלם טוענים שהקבוצות הגדולות מביעות בו עניין, והוא עצמו לא פסל להגיע לארץ בשיחות עם מקורביו. בית"ר ירושלים והפועל באר שבע מתעניינות בו.

ג'ואל אבו חנא | MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי