Sport1 Banner

מואנס דאבור נשאל על דור פרץ בגרמניה: "הוא חופשי בקיץ"

בצל הדיווחים על עניין מצד ורדר ברמן ואפשרות שישחקו אחד נגד השני בעונה הבאה, חלוץ הופנהיים התייחס לעתידו של קשר מכבי תל אביב: "אני מכיר את היכולות שלו ויודע שהוא יכול להיות טוב בבונדסליגה"

(גודל טקסט)

חודשים ספורים לפני סיום חוזהו במכבי תל אביב, דור פרץ נמצא בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו. הקשר מנהיג את הצהובים במאבק האליפות ומוביל גם את נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות המונדיאל. עד כה, שמו הוזכר בהקשר של ווסטהאם מהפרמיירליג ו-ורדר ברמן מהבונדסליגה, כשגם האלופה מנהלת מגעים מול נציגיו ומקווה להגיע לסיכום לגבי הארכת חוזהו והפיכתו לאחד מבכירי המשתכרים במועדון, אולם מרבית הפרשנים ואנשי המקצוע ממליצים לו לצאת לחו"ל.

להגשים חלום או להפוך לאגדה: הצומת החשוב בקריירה של דור פרץ

צפו: דאבור מדבר על דור פרץ

בינתיים, מואנס דאבור, חברו של פרץ לנבחרת, העניק ראיון מיוחד למגזין הבונדסליגה ונשאל מדוע קשר מכבי תל אביב צריך להיות השחקן הבא שיגיע לגרמניה. דאבור לא היסס: "הוא עושה עבודה נהדרת במכבי, הוא קשר נהדר שזכיתי לשחק איתו בנבחרת ואני מכיר את היכולות שלו ויודע שהוא יכול להיות טוב בבונדסליגה. אבל קודם כל ולפני הכל – הוא חופשי בקיץ".

כאמור, פרץ יסיים בקיץ את חוזהו במכבי תל אביב ועדיין לא ברור האם ימשיך בקריית שלום או ינסה להגשים את החלום וייצא לקבוצה מאחת הליגות הגדולות באירופה. בינתיים, הקשר המצטיין של הצהובים ממשיך במאמצים לזכות באליפות הרביעית בקריירה שלו, כשביום ראשון מצפה לו ולאלופה משחק בית מול מכבי פתח תקווה (החל מ-20:10, שידור ישיר בספורט1).

דור פרץ, מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: דור פרץ, מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי