Sport1 Banner

זכר לפציעה בנבחרת ישראל: שון וייסמן צפוי להחמיץ את גרנאדה

שון וייסמן | Angel Martinez/Getty Images

אחרי שספג מכה ב-1:4 של חניכיו של וילי רונטנשטיינר על מולדובה ונאלץ להחמיץ גם את ברצלונה, החלוץ הישראלי של ויאדוליד טרם שב לאימונים וככל הנראה לא ייקח חלק במשחק החשוב ביום ראשון. אמור לחזור עד אלצ'ה

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן לא קיבל יותר מדי דקות במשחק האחרון של נבחרת ישראל בחלון המשחקים החולף, ב-1:4 מול מולדובה. הוא נכנס כמחליף בדקה ה-79 במקום ערן זהבי, ובזמן המועט ששיחק ספג מכה חזקה ומאז הוא פצוע.

חלוץ ויאדוליד נאלץ להחמיץ את משחק הליגה האחרון מול ברצלונה, בו הקטלונים רשמו 0:1 דרמטי בדקה ה-90 בזכות שער של עוסמאן דמבלה, וכעת בספרד מדווחים שהשחקן טרם חזר לאימונים, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, יחמיץ גם את המפגש מול גרנאדה ביום ראשון.

וייסמן לא יהיה הנעדר היחיד של ויאדוליד בראשון, לה מצפה קרב חשוב מאוד במאבקי התחתית. כעת, קבוצתו של החלוץ מדורגת במקום ה-16 עם רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ופער של שלוש נקודות בלבד מהואסקה שמתחת לקו האדום.

בקופה נותרו עוד 27 נקודות עד לסיום העונה, וכל משחק הופך לקריטי יותר ויותר, ו-וייסמן כמובן רוצה להיות שם. לאחר המשחק מול גרנאדה בראשון, ויאדוליד תקבל מנוחה בת עשרה ימים ותתמודד מול אלצ'ה ב-21 באפריל – משחק אליו שון אמור להיות כשיר.

וייסמן במדי נבחרת ישראל | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי