Sport1 Banner

נגד ונלו זה יקרה? ערן זהבי מחפש את שערו העשירי בליגה ההולנדית

החלוץ לא כבש בשלושת המשחקים האחרונים של קבוצתו, אבל פ.ס.וו תתארח אצל קבוצת התחתית שהפסידה תשעה משחקים ברצף ועבור הישראלי שאמור לפתוח בהרכב זו הזדמנות פז (ראשון, 15:25 בספורט4)

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן כבר ויתרה על זכייה בתואר העונה לאור המעידות הרבות שאפשרו לאייאקס לפתוח יתרון דו ספרתי בפסגה עוד לפני שהיא השלימה את המשחק החסר שלה, אבל לערן זהבי ולחבריו נותרה מטרה חשובה מאוד עד תום העונה: לשמור על המקום השני המוביל למוקדמות ליגת האלופות. מחר (ראשון, 15:25 בספורט4) הם יתארחו אצל ונלו החלשה.

פ.ס.וו יצאה לפגרת הנבחרת לפני כמעט חודש עם הפסד 2:0 לאלקמאר שניפץ את כל חלומותיה להתמודד על הצלחת ובשבוע שעבר חזרה לליגה עם 0:3 על הראקלס שנמצאת בדיוק במרכז הטבלה. מחר, כאמור, היא תתארח אצל ונלו שהידרדרה בשבועות האחרונים עד למקום ה-16 ועם יתרון נזיל של ארבע נקודות בלבד מאמן שמתחת לקו האדום.

הנקודות האחרונות שצברה ונלו בליגה ההולנדית היו עוד בסוף חודש ינואר, אז הפתיעה עם שני ניצחונות ברצף על טוונטה ו-ויטסה. מאז, להוציא שני ניצחונות והפסד בגביע ההולנדי, היא רשמה תשעה הפסדים רצופים בליגה! מנגד, פ.ס.וו ביתרון על אלקמאר רק בזכות הפרש שערים ולשתיהן 58 נקודות, כשוויטסה המדורגת רביעית שיחקה כבר אתמול ואיבדה נקודות מאוד יקרות ב-0:0 מול דן האג שבמקום האחרון, כך שאלי דסה וחבריו עם 56 נקודות מ-29 משחקים.

לערן זהבי לא היה משחק טוב בניצחון האחרון והיה זה משחק שלישי שלו ברצף ללא שער ליגה, אבל מאמנו, רוג'ר שמידט, הבהיר כי הוא לא מודאג מכך ואף ציין שלרוב שחקנים לא חוזרים בשיאם מפגרת נבחרות. במדים של ישראל, כידוע, זהבי הבקיע במולדובה והוא יקווה מחר לחגוג שער עשירי בהופעתו ה-21 בליגה ההולנדית, כשנותרו שישה משחקים לסיום.

ערן זהבי, מוחמד איהטארן
זהבי. אמור לפתוח ויקווה לכבוש בפעם העשירית בליגה | Soccrates Images / Contributor
עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי