בכושר נפלא: מנור סולומון כבש את שערו השמיני העונה בליגה האוקראינית

מנור סולומון חוגג | שחטאר דונייצק, האתר הרשמי

הקשר עלה בהרכב שחטאר דונייצק בניצחון החוץ 0:3 על מאריופול. הוא הכפיל את היתרון של קבוצתו עוד במחצית הראשונה והוחלף בדקה ה-70

(גודל טקסט)

סוף שבוע חדש של כדורגל יצא לדרך כבר אתמול (שישי) והיום יעלו עוד לגיונרים רבים על המגרשים ברחבי אירופה. הראשון לשחק הוא מנור סולומון, קשר שחטאר דונייצק שנמצא בתקופה מעולה וגם היום מצא את הרשת ב-70 דקות ששיחק, במשחק בו קבוצתו גברה 0:3 על מאריופול.

סולומון נבחר רק בשבוע שעבר לשחקן חודש מרץ של אוהדי שחטאר דונייצק והיום יצאה קבוצתו למשחק נגד מאריופול. שחטאר בפיגור של שבע נקודות לעומת היריבה המושבעת דינמו קייב שנמצאת בפסגה, ועל כן היא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות ופתחה את המשחק מצוין.

למעשה, שחטאר כבשה שני שערים תוך שלוש דקות: בדקה ה-34 היה זה ג'וניור מוראייס שהעלה את קבוצתו ליתרון ומיד אחר כך הישראלי הכפיל את היתרון וחגג את שערו השמיני העונה בליגה האוקראינית. סולומון קיבל את הכדור באגף שמאל מדודו, שבישל גם את השער הראשון, חתך למרכז בתנועה אופיינית ומתוך הרחבה בעט לקורה ופנימה. בדקה ה-70, כשהתוצאה עודנה 0:2 לשחטאר, הקשר הוחלף ושמונה דקות אחר כך השלים מוראייס הברזילאי צמד מנקודת הפנדל וחתם ניצחון חלק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי