דור מיכה ניצח את בן שהר בחצי גמר הגביע הקפריסאי

דור מיכה | האינסטגרם הרשמי של אנורתוסיס

בדרך לגמר? קשר אנורתוסיס (57 דקות) עזר לקבוצתו לרשום 0:1 על אפואל, אצלה החלוץ עלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה. משחק הגומלין ייערך ביום רביעי הבא

(גודל טקסט)

ערב יום העצמאות, דרבי ישראלי מסקרן ויוקרתי במיוחד נערך היום (רביעי) בקפריסין, כאשר אנורתוסיס פמגוסטה, בה משחק דור מיכה, ניצחה 0:1 את אפואל ניקוסיה, בה משחק בן שהר. שתי הקבוצות נפגשו במסגרת המשחק הראשון מבין שניים של חצי גמר הגביע הקפריסאי, כאשר הגומלין ייערך ביום רביעי הבא (21 באפריל).

מיכה, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-57, והקשר וחבריו יעשו הכל כדי לזכות בתואר בעונה הזו אחרי שאיבדו סיכוי לאליפות ונמצאים כעת במקום הרביעי בליגה. מנגד, שהר עלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה והגיע לשני מצבים, אך לא הצליח לכבוש. אפואל חוותה עונה מסויטת בליגה, סיימה בפלייאוף התחתון, בו היא מעבירה את זמנה עד לסיום העונה ונהנית עם ארבעה ניצחונות רצופים בליגה. כעת, היא תצטרך לרשום מהפך במשחק הגומלין, שייערך בביתה.

ניקוס קלטסאס היה זה שכבש עבור אנורתוסיס, והוא עשה זאת בדקה ה-19, כאשר נכנס מצוין מהקו השני אל הרחבה, קיבל הגבהה מאנדרסון קוריירה מהאגף השמאלי וסיפק נגיחה פנטסטית בעוצמה מרשימה אל הפינה השמאלית ולרשת. בדקה ה-54 המשחק קיבל תפנית כאשר מורטאז דאושווילי מאנורתוסיס הורחק בכרטיס צהוב שני, אך הקבוצה הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום. אגב, במשחק השני של החצי הגמר מתמודדות אולימפיאקוס ניקוסיה וא.א.ל לימסול.

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי