סולומון הפסיד במשחק העונה, רפאלוב בישל במהפך של אנטוורפן

מנור סולומון
מנור סולומון | DeFodi Images / Contributor

קשר שחטאר פתח והוחלף בדקה ה-64 בהפסד לדינמו קייב. אנטרוופן כבשה פעמיים בתוספת הזמן בדרך ל-2:3 על גנק, רפאלוב בישל את שער השוויון. גיא מלמד כבש עבור סנט ג'ונסטון בשמינית גמר הגביע הסקוטי

(גודל טקסט)

משחקי השבת בליגות השונות כללו משחקים רבים של שלל ליגיונרים ברחבי אירופה. אחד הליגיונרים הבולטים, מנור סולומון, פתח בהרכב של שחטאר דונייצק במשחק העונה נגד דינמו קייב. הקבוצה של הישראלי הפסידה 1:0 מפנדל של קרלס דה פנה בדקה ה-34 והתרחקה מתואר האליפות.

הקשר בן ה-21 פתח בהרכב של לואיס קסטרו, אך לא השלים משחק שלם והוחלף בדקה ה-64. הקבוצה מהבירה התקרבה לתואר והיא כעת מחזיקה בפער של עשר נקודות על פני שחטאר כשנותרו עוד ארבעה משחקים בלבד.

ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן והשלים 90 דקות. קבוצתו נקלעה לפיגור כפול בביתה מול גנק לאחר צמד של מלך שערי הליגה, פול אונואצ'ו. דידייה לאמקל זה צימק עם שער בדקה ה-67, ורגע לפני שקבוצתו של הישראלי עמדה לאבד את המקום השני בטבלה, היא השלימה מהפך אדיר בתוספת הזמן. בדקה ה-90, שחקן השנה בבלגיה בישל את שער השוויון לדיומרצ'י אמבוקני, ומאוחר יותר דילן באטובינסיקה השלים מהפך דרמטי. המנצחת פתחה פער של ארבע נקודות על פני גנק השלישית.

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | BSR Agency / Contributor

בן שהר פתח בהרכב אפואל ניקוסיה במסגרת הפלייאוף התחתון בליגה הקפריסאית, אך לא תרם במהלך 90 הדקות כאשר קבוצתו נחלה הפסד 2:0 מאכזב לארמיס מהמקום ה-12 בטבלה. דור מיכה פתח גם הוא בהרכב של אנורתוסיס, אך הוא הוחלף במחצית המשחק. קבוצתו הפסידה 2:0 למוליכה אומוניה ניקוסיה.

בן שהר | הטוויטר הרשמי של אפואל ניקוסיה

בסקוטלנד, גיא מלמד המשיך להרשית דווקא במסגרת הגביע הסקוטי. החלוץ הישראלי כבש בדקה השישית את שער היתרון של קבוצתו במסגרת שמינית הגמר נגד קלייד מהליגה השלישית במדינה. קבוצתו סיימה את המשחק בניצחון 0:2 והמשיכה לשלב הבא.

גיא מלמד | Jeff Holmes/PA Images via Getty Images

ביוון, בוריס קליימן עמד בשערה של וולוס, שסיימה ב-1:1 ביתי נגד גי'אנינה. קבוצתו של השוער הישראלי שמרה על פער של ארבע נקודות בפסגת הפלייאוף התחתון. אמיר עגייב נותר על הספסל של אטרומיטוס, שחילצה 1:1 בתוספת הזמן בחוץ מול אופי כרתים, במסגרת הפלייאוף התחתון בליגה היוונית.

דור חוגי השלים 90 דקות במדי סנט פולטן, אך קבוצתו נכנעה 2:1 לאוסטריה וינה במסגרת הליגה האוסטרית. ניר לקס פתח בהרכב ושיחק 78 דקות בתיקו 1:1 של קבוצתו פטרולול מול גלוריה בוזאו בפלייאוף העליון בליגה הרומנית השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי