חולם על תואר: מיכה בגמר הגביע על חשבון שהר. גם נאתכו

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס

אחרי ה-0:1 במשחק הראשון, אנורתוסיס רשמה 1:3 בגומלין והקשר (35 דק') וחבריו ינסו להניף את הגביע. החלוץ נכנס כמחליף בדקה ה-46. קפטן נבחרת ישראל בגמר הגביע הסרבי, ניצחון למרציאנו. מלמד נפצע

(גודל טקסט)

דור מיכה יזכה בתואר בקפריסין? ייתכן מאוד. הערב (רביעי) קבוצתו עשתה צעד גדול לכך, כאשר גברה 1:3 על אפואל ניקוסיה של בן שהר בגומלין בחצי גמר הגביע ועלתה לגמר, שם היא תתמודד מול אולימפיאקוס ניקוסיה.

המשחק הראשון בין הקבוצות, שנערך לפני שבוע בדיוק, הסתיים ב-0:1 לאנורתוסיס, שניצחה 1:4 בסיכום שני המשחקים. היום, מיכה פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-55. שהר גם הוא לא עלה בהרכב קבוצתו, ונכנס עם פתיחת המחצית השנייה, במצב של 1:2.

לא רק מיכה הוא הישראלי היחיד שעלה היום לגמר גביע. גם קפטן נבחרת ישראל, ביברס נאתכו, עלה הערב יחד עם פרטיזן לקרב על התואר אחרי ניצחון 0:1 על וויבודינה. הקשר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-72, קבוצתו תפגוש בגמר לדרבי אדיר את הכוכב האדום.

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו והיברניאן חזרו לנצח אחרי שני הפסדים רצופים. שוער נבחרת ישראל שיחק כמובן 90 דקות וקבוצתו רשמה 1:2 על ליווינגסטון. היברניאן מדורגת במקום השלישי בטבלת הליגה הסקוטית.

עוד בסקוטלנד, גיא מלמד פתח בהרכב סט. ג'ונסטון ב-1:1 מול ריינג'רס, אך החלוץ הוחלף כבר בדקה ה-22 של המשחק בעקבות פציעה. כמו כן, ניר ביטון פתח בהרכב והשלים 90 דקות בתיקו 1:1 של סלטיק מול אברדין.

ביטון מול אברדין | Ross Parker/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי