וולינגטון סיימה ב-1:1, חמד חזר מפציעה ושיחק 22 דקות

תומר חמד | Speed Media/Icon Sportswire via Getty Images

החלוץ הישראלי שנעדר משני משחקיה האחרונים של קבוצתו עלה לשחק בדקה ה-68, לא הצליח לכבוש שער ליגה חמישי העונה ולא סייע לחבריו לצאת עם שלוש הנקודות. רצף שני הניצחונות של קבוצתו נעצר

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה האוסטרלית שוחק היום (חמישי), כאשר תומד חמד וקבוצתו וולינגטון פיניקס התארחו אצל ווסטרן יונייטד מהמקום השביעי בטבלה וסיימו איתה בתיקו 1:1 שלא משרת אף אחד מהצדדים. בזווית הישראלית, חמד שיחק 22 דקות. החלוץ חזר לשחק לאחר היעדרות של שני משחקים כאשר הוא עלה מהספסל בדקה ה-68 ולא רשם שער או בישול.

לאחר שהאורחת עלהת ליתרון בדקה השביעית משער של בן וויין, לשלן וויילס איזן עבור הביתיים עם שער משלו בדקה ה-27. עם חלוקת הנקודות, רצף שני הניצחונות של וולינגטון נעצר והיא נותרת במקום התשיעי בטבלה עם 22 נקודות, שתיים פחות מיריבתה שממוקמת כאמור במקום השביעי.

בנוגע לחמד, החלוץ הישראלי ערך העונה 12 הופעות במדי קבוצתו (651 דקות), בהן מצא את הרשת ארבע פעמים אליהן הוסיף בישול אחד. היום, כאמור, הוא לא הצליח לעזור לקבוצתו לצאת עם ניצחון החוץ, אך הבשורות המעודדות עבורו הן החזרה לכר הדשא בתקווה לחזור לכושר משחק מלא. לפני הפציעה הוא עמד על רצף יפה כשכבש את כל ארבעת שעריו במחזורים 12-15.

תומר חמד | Speed Media/Icon Sportswire via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי