זהבי מחפש שער ליגה עשירי, פ.ס.וו רוצה לשמור על הסגנות

ערן זהבי
ערן זהבי | ANP Sport / Contributor

כוכב נבחרת ישראל מקווה לשבור בצורת בת חודש וחצי ויארח יחד עם קבוצתו את כרונינגן לקרב צמרת, במטרה להישאר במקום השני (שבת, 19:40, ספורט4). מאלן צפוי לפתוח בהרכב, גם גצה אמור לעלות ב-11 של שמידט

(גודל טקסט)

לאחר שבשבוע שעבר פ.ס.וו וערן זהבי לא שיחקו בעקבות קיום עקב גמר הגביע ההולנדי בו אייאקס ניצחה את ויטסה ארנהיים של אלי דסה, כוכב נבחרת ישראל וחבריו יחזרו מחר (שבת) לכר הדשא למשחק מול כרונינגן במסגרת המחזור ה-30 בליגה ההולנדית (19:40, שידור ישיר בספורט4).

רוג'ר שמידט ושחקניו יודעים שהם כבר לא יזכו באליפות העונה, כאשר הם נמצאים 12 נקודות מאחורי אייאקס המוליכה, וכעת יש להם מטרה חדשה: להבטיח את המקום השני בתום העונה. נכון לעכשיו, האדומים-לבנים ממוקמים לפני אלקמאר רק בזכות הפרש שערים עדיף, כאשר לשתי הקבוצות 61 נקודות. אגב, מעידה של פ.ס.וו ואלקמאר במחזור הקרוב בתוספת ניצחון של אריק טן האח וחניכיו תעניק למועדון מאמסטרדם את האליפות באופן רשמי.

מבחינה מקצועית, המארחת צפויה לפתוח כרגיל עם מלך שערי הקבוצה דוניל מאלן לצד זהבי, כאשר מריו גצה וקודי גאקפו אמורים לעלות ב-11 גם כן. ג'ורדן טזה יוצב במרכז ההגנה, בעוד באגפים ישחקו פיליפ מקס ודנזל דומפריס. מן העבר השני, האורחת מהמקום השישי בטבלה תרצה להוציא תוצאה יוקרתית בפיליפס ארינה וימשיך להוביל אותה יורגן סטרנד לארסן הנורבגי.

ערן זהבי חוגג עם דוניל מאלן
ערן זהבי חוגג עם דוניל מאלן | Soccrates Images / Contributor

באשר לזהבי, החלוץ הישראלי לא כבש שער כבר מעל לחודש וחצי, כאשר המשחק האחרון בו הבקיע היה ניצחון החוץ 1:3 על פורטונה סיטארד בתחילת חודש מרץ. בכלל, זהבי שואף להגיע לכמות שערים דו ספרתית במסגרת המקומית, כאשר כרגע הוא עומד על תשעה שערים בליגה, בעוד בכל המסגרות יש לו העונה 15 כיבושים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי