דור חוגי בישל, אבל סט. פולטן התקרבה לירידה עם הפסד 2:1 לריד

דור חוגי | Andrea Kareth / Contributor

למרות אסיסט של החלוץ הישראלי, קבוצתו נותרה במקום האחרון באוסטריה. פרץ והרשקוביץ' הובסו בקפריסין, גולן ואוניברסיטטאה קלוז' ניצחו ברומניה. מרציאנו ראה את מחליפו מעלה את היברניאן לחצי גמר הגביע

(גודל טקסט)

מלבד שון וייסמן שבישל לזכות ויאדוליד וערן זהבי שכבש והעניק לפ.ס.וו ניצחון, מספר שחקנים ישראלים נוספים הופיעו היום (שבת) בליגות האירופיות ומי שראוי לציון מעל כולם הוא דור חוגי, שסיפק בישל לזכותה של סט. פולטן האוסטרית, אולם קבוצתו הפסידה 2:1 לריד והתקרבה לירידה לליגת המשנה.

בקפריסין, ירין פרץ השלים 90 דקות ועדן הרשקוביץ' נכנס כמחליף בדקה ה-62, בתבוסה 6:0 של קבוצתם קרמיוטיסה נגד פאפוס במסגרת הפלייאוף התחתון.

עידן גולן שיחק 80 דקות באוניברסיטטאה קלוז', שניצחה 0:2 את מטאלוגלובוס במסגרת הפלייאוף התחתון של ליגת המשנה הרומנית.

שלושה נציגים נוספים של הכדורגל הישראלי בתפוצות צפו בקבוצות שלהם מהספסל היום: אופיר מרציאנו ראה את היברניאן שומטת יתרון כפול בתוך 10 הדקות האחרונות ונגררת לדו-קרב פנדלים אחרי 2:2 נגד מאת'רוול. מחליפו של מרציאנו, מאט מייסי צלח את המשימה והקבוצה עלתה לחצי גמר הגביע הסקוטי. אריאל הרוש שוב לא פתח בשערה של הירנביין, שהפסידה 2:0 לזוולה בליגה ההולנדית, ואמיר עגייב נותר על ספסל אטרומיטוס היוונית, שסיימה ב-0:0 מול לאמיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי