אנטוורפן תזרוק את רפאלוב ליציע? "בלתי אפשר לשמור את זה בסוד"

סערה בעקבות החתימה של הקשר באנדלרכט, שנאבקת עם קבוצתו הנוכחית על מקום באלופות. אנטוורפן תקפה: "התנהלות שפוגעת בערכי השוויון והספורטיביות". בבלגיה טוענים: "אנדרלכט לא הדליפה"

(גודל טקסט)

ביום הולדתו ה-35, שחל אתמול (שני), ליאור רפאלוב גרם לסערה גדולה כשחתם לשנתיים בשורות אנדרלכט. הסיבה: אנטוורפן וקבוצתו הבאה של הקשר נאבקות על המקום השני שמוביל סיום העונה למוקדמות ליגת האלופות ולא מן הנמנע שהישראלי יודח מהסגל במשחקים שנותרו.

בבלגיה מדווחים שאנטוורפן עשתה מאמץ אחרון לנסות להאריך את ההתקשרות עם רפאלוב, אך הציעה לו חוזה לעונה אחת בלבד. הקשר, שהרגיש שהקבוצה שלו בשלוש השנים האחרונות לא רוצה אותו מספיק, העדיף לעבור לאנדרלכט שלא היססה להעניק לו חוזה לשנתיים. מי ששוחח עם רפאלוב ונתן אור ירוק לצרפו הוא המאמן וינסנט קומפני, כוכב מנצ'סטר סיטי לשעבר, שבונה על היכולות והניסיון של הישראלי שצפוי לקבל תפקיד משמעותי בקבוצה.

באנטוורפן, שמקדימה את אנדלרכט בנקודה ותשחק נגדה עוד פעמיים בפלייאוף האליפות, כעסו מאוד על עיתוי ההודעה שיצאה ממש לפני פתיחת הפלייאוף. "רפאלוב בחר לא להאריך חוזה ועלינו לקבל את זה כי זה חלק מהכדורגל, אבל ההודעה הרשמית ערב פלייאוף האליפות בו מתחרות שתי הקבוצות היא בלתי אפשרית. זאת התנהלות שפוגעת בערכי השוויון והספורטיביות", נמסר בהודעה הרשמית מטעם המועדון.

בתקשורת הבלגית הגיבו לטענות של אנטוורפן: "ההדלפה לא יצאה מאנדרלכט, הרי זה טיפשי מצדה לעשות דבר כזה. התלונות של אנטוורפן נאיביות. רפאלוב נראה אתמול במשרדי אנדלרכט, כך שבלתי אפשר לשמור דבר כזה בסוד. אנדרלכט זיהתה צ'אנס וניצלה אותו. לחכות לסיום העונה לא הייתה אופציה מבחינתה. כעת, אנטוורפן נמצאת בדילמה – האם להעלות ליציע את אחד השחקנים הכי חשובים שלה. בשורה התחתונה, אנדלרכט הציעה לרפאלוב חוזה לשנתיים ואנטוורפן חוזה לעונה אחת – זה הסיפור ואפשר להבין את רפאלוב שבחר להבטיח את עתידו ועתיד משפחתו".

אגב, מקרה דומה התרחש בפברואר האחרון, אז סימן יוקלרוד חתם בשורות גנק ונזרק לקבוצת המילואים של אנטוורפן כארבעה חודשים לפני תום חוזהו. יש לציין כי עד החתימה הנורבגי היה שחקן הרכב קבוע. רפאלוב, כך טוענים בבלגיה, רוצה להמשיך לשחק ולסייע לקבוצתו במאבקים שנותרו לה עד תום העונה, כאשר גם חבריו מספרי שהם זקוקים לו על המגרש, אך זאת לא תהיה הפתעה אם ראשי אנטוורפן יזרקו ליציע את הישראלי שתרם העונה 14 שערים ו-12 בישולים בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי