הציל את ויאדוליד: וייסמן כבש שער נהדר מול בילבאו וסחט תיקו

שון וייסמן חוגג | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

חלוץ נבחרת ישראל העלה את קבוצתו אל מעל הקו האדום כשמצא את הרשת בדקה ה-85 בביצוע מרשים וקבע 2:2 מול הבאסקים. 90 דקות לאבו חנא בהפסד זוריה, פרץ והרשקוביץ הובסו 6:1

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

משחקיהם של הליגיונרים הישראלים ברחבי אירופה נמשכו הערב (רביעי), כאשר במוקד שון וייסמן התארח יחד עם ויאדוליד אצל אתלטיק בילבאו וכבש שער סופר חשוב שאולי עוד יתברר כזה שישאיר את קבוצתו בליגה. חלוץ נבחרת ישראל פתח בהרכב, השלים 90 דקות, ובדקה ה-85 מצא את הרשת בביצוע מרשים, סחט 2:2, ובכך ויאדוליד עלתה אל מעל הקו האדום.

ג'ון מורסיו העלה את בילבאו ליתרון בדקה ה-14, ופביאן אורייאנה השווה ל-1:1 בדקה ה-70. הבאסקים שוב עלו ליתרון משער של ראול גרסיה בדקה ה-76, אך אז הגיע הרגע של וייסמן המצוין. החלוץ הישראלי קיבל כדור רוחב מסיידי יאנקו, ומתוך הרחבה סיפק סיומת נפלאה אל הפינה הימנית ולרשת. בכך, כאמור, ויאדוליד עלתה אל מעל הקו האדום, למקום ה-17, כאשר במאזנה 30 נקודות – מספר זהה לזה של אלצ'ה מהמקום ה-18. וייסמן כבש את החמישי שלו העונה בליגה הספרדית.

באוקראינה, ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב זוריה ושיחק 90 דקות, אך לא מנע את הפסד קבוצתו 2:1 לאולימפיק דונייצק מהתחתית. בעקבות ההפסד, הישראלי וחבריו נשארים במקום השלישי עם 41 נקודות, מרחק ארבע נקודות משחטאר ומנור סולומון.

בקפריסין, ירין פרץ שיחק 90 דקות ועדן הרשקוביץ פתח על הספסל של קבוצתו קרמיוטיסה ונכנס בדקה ה-72. בסוף זה נגמר ב-6:1 משפיל מול דוקסה, שמצטרף ל-6:0 שחטפו במחזור שעבר מפאפוס. יש לציין כי קרמיוטיסה כבר ירדה לליגה השנייה כאשר היא ממוקמת במקום האחרון בטבלת הליגה הקפריסאית.

שון וייסמן חוגג עם שחקני ויאדוליד | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images
ג'ואל אבו חנא | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי