"שון וייסמן היה חכם יותר, זו נגיעה ששווה זהב עבור ויאדוליד"

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הישראלי כבש את שערו החמישי העונה ב-2:2 נגד אתלטיק בילבאו והעלה את קבוצתו מעל הקו האדום, בתקשורת הספרדית שיבחו את יכולתו

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה הספרדית יצא לדרך לפני 11 ימים ויסתיים הערב עם המפגש בין ברצלונה לגרנאדה שבסופו הקטלונים יכולים לכבוש מחדש את הפסגה, אבל אתמול (רביעי) נערך קרב דרמטי בין אתלטיק בילבאו לוויאדוליד ומי שאמר בו את המילה האחרונה היה שון וייסמן, שבדקה ה-85 קבע 2:2 שבזכותו הסגולים עלו מעל הקו האדום – מובילים על אלצ'ה בזכות המאזן ביניהן וביתרון שלוש נקודות על הואסקה שבמקום ה-19 ולפני האחרון.

וייסמן גם הבקיע במחצית הראשונה שער שנפסל ב-VAR בעקבות עמדת נבדל, אבל זכה בסופו של דבר לחגוג את שערו החמישי ב"לה ליגה" ועשה זאת שלושה ימים לאחר שבישל שער מול קאדיס. "נגיעה ששווה זהב", נכתב על השוויון של וייסמן ב"eldesmarque. וייסמן גם זכה לציון טוב ב"מארקה" ועל שער השוויון החשוב שלו נכתב בעיתון: "וייסמן היה חכם יותר מאשר אונאי נונייס וסיים בבעיטה חכמה לפינה. זו נקודה חשובה שמוציאה את ויאדוליד מהקו האדום".

המאמן סרחיו גונסאלס לא התייחס לשון וייסמן במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, אך אמר: "השחקנים עלו שלב ובמחצית השנייה ניתן היה לראות את השינוי הנדרש בגישה. זו נקודה חשובה מאוד שהגיעה לנו ולפנינו יש חמישה משחקים קריטיים וכעת עלינו להתאושש לקראת המשחק נגד בטיס ביום ראשון".

עוד באותו נושא: שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי