מתקרב לשיאו: נאתכו בישל פעמיים בניצחון פרטיזן

ביברס נאתכו חוגג עם שחקני פרטיזן | הטוויטר הרשמי של פרטיזן בלגרד

קפטן נבחרת ישראל עלה כמחליף, סידר בעקב למרקוביץ' ויואיץ' שערים והגיע לתשעה בישולים העונה, רחוק אחד בלבד משיאו בקאזאן. עד סיום העונה בסרביה נותרו עוד חמישה משחקים, כולל גמר הגביע נגד הכוכב האדום (25.5)

(גודל טקסט)

בצל חזרת ליגת האלופות ופתיחת שלב חצי גמר הליגה האירופית הערב (חמישי), נמשכים גם משחקי הליגות ביבשת ואיתם הליגיונרים הישראלים.

צפו בבישול של נאתכו בעקב

מי ששוב עשה חיל הוא ביברס נאתכו, אשר נכנס היום כמחליף בדקה ה-58 בשורות פרטיזן בלגרד ובישל פעמיים בניצחון ב-1:3 על פרולטר. זה התחיל עם מסירת עקב נאה של הישראלי ללזאר מרקוביץ', אקס ליברפול. לקראת הסיום נאתכו עשה זאת שוב, הפעם למילוש יואיץ', שחתם את המשחק.

למעשה, נאתכו הגיע הערב ל-9 בישולים העונה בכל המסגרות, ובגיל 33 קפטן נבחרת ישראל מתקרב לעונת השיא שלו מבחינת אסיסטים, כאשר רשם 10 כאלה במדי קאזאן לפני כעשור. מבחינת שערים, הקשר כבש כבר 13 פעמים העונה ולמעשה שבר את שיאו מצסק"א, שעמד על 12.

הבישול השני של נאתכו

לפרטיזן נותרו עוד ארבעה משחקים במסגרת הליגה הסרבית עד לסיום העונה, ובהם נאתכו כמובן עוד יכול לשפר את המאזנים שלו. בנוסף, ב-25.5 תפגוש הקבוצה של הישראלי את היריבה הגדולה, הכוכב האדום, במסגרת גמר הגביע המקומי שצפוי להיות לוהט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי