תומר חמד: "יכולתי להישאר באנגליה או לחזור לספרד"

תומר חמד | Mark Kolbe/Getty Images

חלוץ וולינגטון פיניקס דיבר על המעבר לליגה האוסטרלית וסיפר: "רוצה לפתוח לישראלים את הדלת לכאן". וגם: איפה ישחק בעונה הבאה ועם איזה שחקנים התייעץ האם כדאי לו לעבור לאוסטרליה?

(גודל טקסט)

תומר חמד סיים בסוף העונה הקודמת פרק של תשע עונות בכדורגל האירופי עם עזיבת צ'רלטון, ובחודש נובמבר האחרון הצטרף לווילינגטון פיניקס מהליגה האוסטרלית. עד כה, ב-15 הופעות ליגה, החלוץ הישראלי כבש חמישה שערים (כולם בשמונת משחקיו האחרונים) ובישל פעמיים.

חמד בן ה-34 התראיין בתקשורת המקומית וסיפר: "אני השחקן הישראלי הראשון שהגיע לכאן. אני מסתדר היטב, אז אולי יהיה לישראלים יותר קל להגיע לכאן עכשיו. אני בטוח שיש כמה שיכולים להגיע לכאן ולשחק טוב. יהיה מעניין לראות אם יגיעו לכאן שחקנים ישראלים בעתיד, ואם זה יקרה זה יהיה נהדר לדעת שאני זה שפתח להם את הדלת".

החלוץ סיפר על המעבר הלא צפוי: "הייתי שחקן חופשי בקיץ והקורונה הכתה בכל אירופה. הייתי פתוח לשמוע כל הצעה. קיבלתי את ההצעה והחלטתי להגיע לכאן, זה משהו שאף ישראלי לא עשה לפני כן. המצב מבחינת הקורונה גם נורמלי במדינה אז חשבתי שזה עיתוי טוב. יכולתי להמשיך באנגליה או לחזור לספרד, אבל אני חושב שזו הייתה האופציה הטובה ביותר עבורי. התייעצתי עם מתיו ראיין (שוער ארסנל, שיחק עם חמד בברייטון) ועם מאסימו לונגו (קשר שפילד ונסדיי, שיחק עם חמד בק.פ.ר) והם אמרו לי שזו תהיה חוויה מדהימה עבורי".

תומר חמד | Mark Kolbe/Getty Images

לבסוף, חמד נשאל לגבי עתידו והאם הוא ימשיך בליגה האוסטרלית גם בעונה הבאה: "אני מאוד נהנה העונה, אני עובר חוויות טובות עם המשפחה שלי וגם כשחקן. אסיים את העונה בצורה הכי טובה שיש עם הקבוצה ואז אדבר עם אשתי ונחשוב מה הכי טוב בשבילנו לעונה הבאה. נראה את התמונה בצורה ברורה יותר ונחשוב איפה הכי טוב מבחינתנו, גם מבחינת כדורגל וגם מבחינת משפחה, להיות בעונה הבאה. להישאר בליגה האוסטרלית זו אחת האפשרויות שנחשוב עליהן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי