במשחק שכמעט נדחה: שער לסולומון ב-0:4 של שחטאר

מנור סולומון | שחטאר, האתר הרשמי

הכוכב הישראלי הבריק נגד מינאי מהמקום האחרון בליגה האוקראינית וכבש מהאוויר את שערו ה-11 העונה בכל המסגרות. בשל מספר חריג של הימורים, נועלת הטבלה טענה ששופט המשחק מכור והמשחק נפתח בכשעה איחור

(גודל טקסט)

אחרי השער והבישול של ביברס נאתכו באמש (רביעי) בליגה הסרבית, הערב נמשכו המשחקים של הנציגים הישראליים בכדורגל האירופי, כאשר במוקד העניינים נמצא מנור סולומון, שכבש ב-0:4 של שחטאר דונייצק נגד מינאי.

למעשה, המשחק בין קבוצת הפאר האוקראינית לנועלת הטבלה היה בספק למספר דקות, זאת בשל העובדה שרשם מספר חריג ביותר של הימורים על מעל 3.5 שערים במשחק, ועל כן שחקני מינאי טענו שהשיפוט מכור, הסתגרו בחדר ההלבשה באצטדיון ולבסוף עלו לשחק באיחור של כ-40 דקות מהמועד המקורי של שריקת הפתיחה.

אחרי כל הדרמה, במשחק עצמו היה ברור ששחטאר אמורה לטייל לניצחון קליל מבחינתה וכך היה. טראס סטפאננקו הבקיע את השער הראשון עבור הכתומים וקבע את תוצאת המחצית הראשונה, בדקה ה-53 דודו בישל לסולומון, שכבש מהאוויר את שערו ה-11 העונה בכל המסגרות.

שחקני שחטאר חוגגים עם סולומון. | הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק

בהמשך גם מאייקון הצטרף לחגיגה של שחטאר ונעץ כדור שלישי ברשת של היריבה, כשבסיום סטפאננקו השלים צמד במשחק וחתם את המשחק. ליגיונר נוסף ששיחק היום היה עדן הרשקוביץ', שרשם 60 דקות ב-1:1 של קרמיוטיסה נגד פראלימני בליגה הקפריסאית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי