עזיבתו הצפויה והטענות כי המשחק מכור: מאמנו של סולומון מגיב

מנור סולומון
מנור סולומון | DeFodi Images / Contributor

לואיס קסטרו אחרי ה-0:4 של שחטאר דונייצק על מינאי: "אם אעזוב או לא, העתיד של המועדון ורוד". על כך שהמשחק נפתח באיחור של כ-40 דקות בגלל טענות קשות מצד המארחת: "הריכוז הלך לאיבוד"

(גודל טקסט)

מנור סולומון כבש אתמול (חמישי) את שערו ה-11 בכל המסגרות וסייע לשחטאר דונייצק להשיג 0:4 חלק על מינאי, נועלת הטבלה, במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-25 בליגה האוקראינית. הישראלי וקבוצתו איבדו סיכוי לזכות באליפות, שכן הפער מהמוליכה דינמו קייב עומד על 11 נקודות, אולם הם שמרו על פער ארבע הנקודות מזוריה השלישית והתבססו במקום השני.

המשחק באוקראינה יצא לדרך באיחור של כ-40 דקות מהמועד המקורי וזאת בשל העובדה שנרשמו מספר חריג של הימורים על יותר מ-3.5 שערים, מה שהוביל לטענות קשות מצד הקבוצה המארחת כי המשחק מכור. לאחר שהסתגרו בחדר ההלבשה, שחקני מינאי התעשתו ועלו לכר הדשא. "הריכוז קצת הלך לאיבוד", הודה מאמן שחטאר לואיס קסטרו, "דחיית המשחק ניכרה עלינו במחצית הראשונה, זה מוזר מאוד לעשות פעמיים חימום. לשמחתי השתפרנו וניצחנו".

בתקשורת דווח לאחרונה כי רוברטו דה זרבי יתפוס את מקומו של קסטרו בשחטאר החל מהעונה הבאה. המאמן נשאל על כך בסיום: "לא אתייחס לזה. אם אעזוב או לא, לשחטאר יש עתיד, יש יסודות. תראו כמה ילדים שיחקו היום. ניצחנו את ריאל מדריד, סיימנו לפני אינטר – אלופת איטליה הנכנסת – בשלב הבתים של ליגת האלופות. כל מה שנאמר מסביב לא מעניין אותי".

המאמן המשיך לסכם את הקדנציה שלו: "אני שמח ממה שהשגתי בשחטאר. בעונה שעברה לקחנו אליפות ב-23 הפרש על פני דינמו קייב והצלחנו גם באירופה. חילופי הדורות בקבוצה לא קלים. סבלנו ממכת קורונה וסדרת פציעות. למרות זאת, שרדנו את זה. אני מרוצה מהעבודה שלי ומאושר מהשחקנים שזכיתי לעבוד איתם בשנתיים שלי במועדון. העתיד של שחטאר ורוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי