בדרך לשדרוג ענק? דיווח: אלי דסה מועמד לבטיס

אלי דסה
אלי דסה | Soccrates Images / Contributor

מגן נבחרת ישראל ו-ויטסה יגיע לקבוצה מהלה ליגה? בספרד טוענים כי הוא אחד המועמדים להחליף את אמרסון, שמועמד להצטרף לברצלונה

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)

אלי דסה רושם עונה פנטסטית בוויטסה ארנהיים ההולנדית וממשיך בשיפור ההדרגתי שלו מעונה לעונה. אין ספק שהמגן הימני של נבחרת ישראל הפך למגן אירופי ברמה גבוהה לכל דבר, ואפשר לראות זאת כאשר הוא לובש את המדים הלאומיים. האם היכולת הטובה גם תזכה אותו במעבר לליגה בכירה יותר? אולי.

על פי דיווח שהתפרסם היום (שישי) בספרד, דסה מועמד לבטיס ומהווה "אופציה אטרקטיבית" עבור הקבוצה שממוקמת במקום השביעי בליגה הספרדית. "בטיס החלה להתעניין בו. בנוסף לביצועים הטובים שלו בוויטסה, הוא גם יכול להגיע בעלות נמוכה יחסית, דבר שהקבוצה מעדיפה כי המועדון נפגע כלכלית קשות ממשבר הקורונה.", נכתב בפרסום בתקשורת הספרדית.

העניין בדסה מגיע בעקבות עזיבתו הצפויה של המגן הימני המצטיין, אמרסון. הברזילאי בן ה-22 מסיים את חוזהו ויעזוב, כאשר מי שהוזכרה כמועמדת מובילה לצרפו לאחרונה היא לא אחרת מאשר ברצלונה. אגב, אמרסון היה שחקן של בארסה, אליה הגיע ב-2019 והוגדר כ"דני אלבס החדש".

אלי דסה | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

המגן הימני הברזילאי עבר לבטיס באמצע עונת 2018/2019, תחילה בהשאלה ואחר כך נקנה. מאז הוא מציג בעקביות יכולת טובה, והעונה, ב-30 הופעות בליגה הספרדית, כבש שער אחד והוסיף עוד ארבעה בישולים. לשחקן אף הופעה אחת בנבחרת ברזיל.

דסה בן ה-28, כאמור, מספק עונה נהדרת בוויטסה. הוא משחק בעיקר כ"ווינג בק", שחקן הכנף הימני שרץ על כל הקו במערך של שלושה בלמים. שחקן נבחרת ישראל סיפק העונה שישה בישולים ב-27 הופעות בליגה ההולנדית.

אמרסון | Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי