השודדים איימו בנשק וקשרו את הילדים: השוד האלים שחוותה משפחת זהבי

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אודי ציטיאט

אירוע מזעזע בהולנד: בזמן שערן זהבי היה עם פ.ס.וו בהכנות למשחק אצל ווילם, מספר שודדים חדרו לבית המשפחה. החלוץ הגיע לתחנת המשטרה באמסטרדם. החשד: הפורצים חיפשו אוסף שעונים. שיערה של בת זוגתו נגזז

(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק החשוב של פ.ס.וו נגד ווילם, ערן זהבי נגרע מסגל הקבוצה מסיבה לא ברורה. כעת נודע על שוד אלים שעברו אשתו וילדיו בביתם שבאיינדהובן ועל כן החלוץ הישראלי חזר שבאמסטרדם.

לפי פרטים אחרונים, שני שודדים פרצו בכוח לבית, כאשר אחד התחזה לשליח. הפורצים איימו על אשתו שי והילדים עם נשק, קשרו אותם ועל פי דיווחים אף השתמש באלימות. אשתו ושלושת הילדים לא נפגעו פיזית, אך הם המומים מהתקרית. ערן בדרכו לתחנת המשטרה באמסטרדם, שם יפגוש את בת זוגו.

בשלב זה, חוקרי המשטרה מעריכים שאותם שודדים חיפשו אוסף שעונים יקרים שמחזיק ערן זהבי בביתו. בנוסף, במהלך אותו שוד שיערה של שי זהבי נגזז על ידי הפורצים.

אחרי שסיים את הפרק בליגה הסינית, ערן זהבי ומשפחתו הגיעו להולנד בספטמבר 2020 כאשר הוא חתן בפ.ס.וו איינדהובן. כאמור, הוא מתגורר עם משפחתו באמסטרדם, המרוחקת כשעה וחצי נסיעה מאיינדהובן. לפי מקורבים, האירוע שהתרחש היום עשוי להשפיע רבות על עתידו בקבוצה.

בשנים האחרונות, בתיהם של שחקני הכדורגל באירופה הפכו ליעד "מבוקש" של פורעי חוק ופורצים. כריסטיאנו רונאלדו, דלה עלי, פאביניו, אנחל די מריה, מרקיניוס, ארתור מלו, סמואל אומטיטי הם רק חלק מהשחקנים שסבלו מהתופעה הנוראית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי