90 דקות לסולומון בניצחון שחטאר, מלמד העפיל לגמר הגביע הסקוטי

מנור סולומון | Vyacheslav Madiyevskyy/ Ukrinform/Barcroft Media via Getty Images

הקשר הישראלי פתח בהרכב ועזר לקבוצתו לנצח 0:1 את אינהולץ במשחק האחרון של העונה. שחקן סנט ג'ונסטון שיחק 66 דקות ב-1:2 על סנט מירן ויתמודד מול אופיר מרציאנו במשחק על התואר. 90 דקות וניצחון לביברס נאתכו

(גודל טקסט)

משחקיהם של הליגיונרים הישראלים ברחבי אירופה נמשכים, כאשר היום (ראשון) נערכו משחקים נוספים במספר מוקדים ברחבי היבשת.

בסקוטלנד, גיא מלמד פתח בהרכב סנט ג'ונסטון במסגרת חצי גמר הגביע הסקוטי נגד סנט מירן, אך לא תרם והוחלף בדקה ה-66. את המשחק ניצחה קבוצתו של הישראלי בתוצאה 1:2, כשאת שער הניצחון כובש מי שהחליף את מלמד, גלן מידלטון. בגמר, סנט ג'ונסטון תתמודד מול ישראלי אחר, אופיר מרציאנו, שישב אתמול על הספסל במהלך ניצחון קבוצתו היברניאן 0:2 על דאנדי יונייטד.

באוקראינה, נערך המחזור האחרון בליגה מקומית, כאשר מנור סולומון פתח ב-11 של קבוצתו והיה שותף לניצחון 0:1 על אינהולץ שחתם את העונה עבור הכתומים, שסיימו במקום השני וישתתפו במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

גיא מלמד | Craig Foy/SNS Group via Getty Images

בפורטוגל, דור ג'אן ישב על הספסל במשך 90 דקות במהלך התיקו 1:1 של קבוצתו פאסוס פריירה נגד מאריטימו. הישראלי וחבריו נותרים במקום החמישי בטבלה עם 50 נקודות וקרובים להבטיח מקום באירופה בעונה הבאה.

באיטליה, גיא אסולין פתח בהרכב ועזר לקבוצתו קרמה לגבור 0:1 על סקנזורוסיאטה במסגרת הליגה האיטלקית הרביעית. בזכות שלוש הנקודות, קרמה מעפילה למקום החמישי ונמצאת בעמדה טובה להשתתף בפלייאוף העלייה לליגה השלישית.

בסרביה, ביברס נאתכו פתח בהרכב והשלים 90 דקות במדי קבוצתו פרטיזן בלגרד, אשר ניצחה 0:2 את צ'וקאריצקי הרביעית והגדילה את רצף הניצחונות שלה לשש בליגה ושבע בכל המסגרות.

ביברס נאתכו | הטוויטר הרשמי של פרטיזן בלגרד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי