שחקן נבחרת הולנד לשעבר לשי זהבי: "אל תעשי את זה". ראשת העיר תמכה

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אודי ציטיאט

הולנד עדיין בהלם מהשוד האלים שעברו בני משפחתו של החלוץ, אבל לפי הדיווחים בחר החלוץ להמתין עם החזרה ארצה עד סיום העונה. הלסמה התקשרה למשפחה והביעה הזדהות, ואן דר חייפ שנשדד בעבר הסביר היכן טעתה המשפחה

(גודל טקסט)

השוד האלים שעברה משפחתו של ערן זהבי ביום ראשון אחר הצהריים באמסטרדם לא יורד מהכותרות הראשיות של אתרי ועיתוני הספורט בהולנד. הבוקר (שלישי) מדווח כי ערן זהבי זוכה לתמיכה מלאה מראשי המועדון, שאף הגיעו אתמול לבקר בביתו, ויאפשרו לו את כל הזמן שיידרש כדי לשוב. במילים אחרות, אם יבחר הוא יוכל לסיים את העונה מיידית ולשוב לישראל עד פתיחת העונה הבאה.

יש לציין שלפ.ס.וו איינדהובן נותרו עוד שני משחקים בלבד עד תום העונה, ביום חמישי בבית נגד זוולה וביום ראשון ייערך מחזור סיום העונה בחוץ נגד אוטרכט. לא ברור אם הישראלי ישחק במשחק הבית בעוד יומיים לאור העובדה שהקבוצה לא התאמנה מאז המשחק האחרון והוא מאז שוהה לצד משפחתו שעברה טראומה לא פשוטה. בינתיים, לפי התקשורת ההולנדית, לא נראה שהוא מתכוון לשוב ארצה עד שהעונה תגיע לסיומה רשמית בתחילת השבוע הבא כשכידוע פ.ס.וו עדיין במאבק על המקום השני שמוביל למוקדמות ליגת האלופות.

אמש התייחסה רשמית לשוד גם ראשת עיריית אמסטרדם, פמקה הלסמה שאף כתבה ברשתות החברתיות: "התקשרתי הערב למשפחת זהבי, הם קורבנות של שוד אכזרי ומבעית. העיר שלנו צריכה להיות בית בטוח ונעים גם לאנשים שמגיעים מבחוץ כמו ערן, אשתו שי והילדים. זה מחריד שפושעים מונעים מהם את זה והאירוע נמצא בחקירת המשטרה. בשם העיר אני מביעה את הזדהותי". זהבי הודה לה הבוקר על התמיכה.

ערן זהבי | צילום מסך

שחקן העבר של פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת הולנד, רנה ואן דר חייפ שמשמש כיום כפרשן בכיר בתקשורת, התראיין על המקרה הקשה וסיפר: "הסתכלתי באינסטגרם של אשתו וראיתי שהיא עונדת שעון רולקס ששווה 40 אלף יורו. אסור לעשות את זה – לשודדים יש קונה עוד לפני שהם גנבו".

ערן זהבי | Twitter

גם ואן דר חייפ היה בשנה שעברה קורבן לניסיון שוד שלא הצליח, כשנהג ברכב ולפתע נופצו השמשות על ידי שלושה שודדים: "גם את השעון שלי מכרו עוד כשענדתי אותו, אבל הם לא הצליחו לקחת אותו", הוסיף.

באתר "parool" שוחחו עם מספר תושבי השכונה של זהבי ואחת מהן טענה כי ראתה את הפורצים: "ראיתי שליח ביום ראשון ותהיתי לעצמי שזה מאוד מוזר. הוא חלף על פניי ולא חשבתי על זה יותר. עד עכשיו", אמרה לאחר שנודע כי הפורצים התחזו לשליחים וכך זכו לגישה לבית. לפי הודעה שמסרה המשטרה באמסטרדם, החשוד הוא צעיר בסביבות גיל 20 שהתחזה לשליח וכששי זהבי, אשתו של ערן, פתחה לו את הדלת, מיד הגיב בכוח, הצמיד אותה לקיר ופורץ נוסף שהיה איתו איים בנשק חם.

ערן זהבי ובנו מברכים ברכת "הגומל" | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי